Proefje Betonlab
-
Hallo Noor,
Bedankt voor je reactie. Wij zouden graag een keer mee willen kijken bij een proefje in het betonlab, en eventueel meetwaarden van dat proefje in ons PWS gebruiken.
Wij hebben besloten dat wij daarnaast ook zelf ons eigen beton gaan maken, en daar gaan we zelf een onderzoek mee doen.
Graag horen wij wat voor proefjes er zijn, en waar wij dan mee zouden kunnen lopen
Groet,
Quintes en Wim
-
Hela Wim en Quintes,
Wat betreft de proefjes; ik zal even rondvragen wat er mogelijk is. Dit kan even duren omdat ik afhankelijk ben van de docenten hier.
Jullie horen spoedig van me!
Groet,
Noor -
Hoi,
Inmiddels ben ik op zoek naar een geschikte datum.
Jullie horen van mij!
Gr,
Noor -
Hee Noor,
Bedankt voor het navragen, wij willen heel graag een druk- en splijtproef bijwonen. In principe zijn wij door de weeks altijd beschikbaar, maar de voorkeur ligt bij ons op een donderdag (op donderdag missen we niet veel les, en daardoor krijgen wij eerder toestemming van de schoolleiding).
Alvast bedankt voor je moeite,
Groet,
Quintes en Wim
-
Ha jongens,
Zojuist heb ik nagevraagd; er vinden altijd wel proeven plaats in het betonlab waar jullie bij mee zouden kunnen kijken. Druk- en splijtproeven behoren hier tot de opties.
Wanneer zouden jullie langs kunnen komen? Dan geef ik dat door aan het lab.
Gr,
Noor -
Ha Noor,
Top dat we een proef kunnen bijwonen! Wij hebben zojuist verlof kunnen krijgen van onze school en zouden dus graag de proef willen bijwonen. Wij zorgen ervoor dat wij voor 9u bij de TU Delft zijn. Wij weten echter niet waar het betonlab zich bevindt. moeten wij ons ergens melden of is er een routebeschrijving beschikbaar?
tot morgen en nogmaals bedankt
groeten,
Wim en Quintes
-
Ha jongens,
Morgenvroeg om 9u worden er bakstenen getest. Jullie zouden daar bij kunnen zijn als jullie dat wat lijkt.
Graag vandaag laten weten - dan kan ik het doorgeven!
Groet,
Noor -
Dat is geen probleem, we zullen het in de gaten houden.
Groet,
Wim en Quintes -
"Ik weet nog niet precies wat we donderdag gaan doen, laat ze woensdag even contact opnemen". Aldus de docent.
Tot zover dus. Wees stand-by. Dan horen jullie last-minute meer. Is dat mogelijk?
Groet,
Noor -
Ha Wim,
Zojuist heb ik je gemaild - zou je hier kort reactie op kunnen geven?
Groet,
Noor -
Hallo jongens,
Gaaf dat jullie vrij hebben kunnen krijgen! Hierbij een plattegrond van de campus. Nummer 23 op de kaart is het gebouw van Civiele Techniek. Wanneer jullie je 10 voor 9 oid melden bij het servicepunt (op de beganegrond), kunnen zij jullie vertellen waar het lab is. Wanneer er naar wordt gevraagd; deheer Bosman zal jullie in het betonlab verwelkomen. Zorg dat je op tijd bent! Het gebouw is fors, dus dat vraagt om n kleine wandeling.
Helaas kan ben ik zelf afwezig en kan ik jullie niet ontvangen.
Succes morgen en veel plezier.
Groet,
Noor Debets -
Hee Noor,
We hebben net de proef bijgewoond, en het sloot heel goed bij ons profielwerkstuk aan. We hebben er veel van geleerd, en hiermee zijn wij een stuk verder opweg met ons profielwerkstuk.
Nogmaals hartstikke bedankt voor de hulp, en tot ziens!
Gr,
Quintes en Wim
-
Ha Wim en Quintes,
Leuk te horen dat het proefje voorspoedig ging. Wanneer jullie op problemen stuiten bij de uitwerking van het werkstuk kun je hier altijd een bericht plaatsen. Voor nu; succes met jullie werkstuk jongens!
Gr,
Noor