zwarte gaten
-
Hallo,
Ik zit nu in 5vwo en ik doe mijn pws over zwarte gaten. Ik heb al veel informatie over zwarte gaten gevonden alleen moet ik ook nog een praktische opdracht bedenken. Misschien kunnen jullie mij hiermee op weg helpen of hebben jullie misschien een praktische opdracht voor mij. Het is namelijk erg moeilijk om zelf iets te onderzoeken over zwarte gaten. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Groetjes Aniek de Vries
-
Hi Aniek,
Sorry voor het late antwoord. Het forum lag er een tijdje uit waardoor ik jouw vraag pas gister heb gezien. Inmiddels heb ik je al persoonlijk gemaild, maar ik zet mijn antwoord ook nog even op het forum voor de goede orde.
Indrukwekkend onderwerp voor je PWS, maar het kiezen van een praktisch deel dat hierbij past is natuurlijk ontzettend lastig. Mij schiet ook niet direct iets te binnen en ik heb dit onderwerp eerlijk gezegd ook niet vaker langs zien komen hier. Ik ga het er eens over hebben met wat mensen op Natuurkunde, misschien dat iemand iets leuks weet.Heb jij toevallig in de tussentijd (het is al even geleden dat je deze vraag stelde) nog wat ideeen gehad?
Een eventueel praktisch deel zou waarschijnlijk neerkomen op iets astronomisch. Via via kan ik wel in contact komen met onderzoekers van de astronomie groep aan de UvA. Laat maar weten hoe het inmiddels met jouw onderzoek gaat, dan kunnen we verder kijken!Groet,
Caspar Boers