-
Voor ons PWS hadden wij een theremin (bouwen) als onderwerp gekozen. Hier moeten we echter veel kennis opdoen van de elektronica ervan en de werking ervan. Zou het mogelijk zijn om hiervoor een dag naar jullie PWS middag te gaan om vragen hierover te stellen? De agenda laat de planning tot 31 maart zien, loopt dit nog verder?
Groeten,
Daniel -
Beste Daniel,
De PWS middag zal na 31 maart inderdaad verder lopen. Op het moment hebben alle studenten in Delft tentamens tot ongeveer 15 april, daarna worden er weer PWS middagen ingeroosterd.
Hebben jullie al een idee van wat voor vorm jullie PWS gaat krijgen naast het ontwerpen van de theremin? Of willen jullie dit op de middag bespreken?
Het lijkt mij handig om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van wat jullie op de middag willen bespreken zodat we jullie ook echt verder kunnen helpen.
Groetjes!
-
We zijn door gedoe van de eisen van hoe ons PWS moet worden overgestapt naar een ander ontwerp met de hoofdvraag: Hoe kun je de detectie van objecten bij een auto verbeteren bij het rijden, met dan onder andere de capaciteitsverandering die ook van toepassing is bij de theremin. Met als doel een soort theremin uiteindelijk te maken. Het eerste deel van het PWS moet 15 april ingeleverd worden dus zal ik later komen met wat we graag zouden willen bespreken.
Bedankt voor je antwoord.
Groeten
-
Beste Daniel,
Helemaal goed, mocht je nog vragen hebben dan kan je ze hier natuurlijk altijd stellen!Groetjes,
Joost -
Hallo,
Het is ons uiteindelijk gelukt om in ons PWS het onderwerp van het onderzoeken van een theremin te hebben. Waarbij we van plan zijn om de theremin eerst zelf te bouwen voor de onderzoeken. Hiervoor volgen we de schema's van Theremin. Voor het bouwen hiervan hebben we een budget van 60 euro, en we vragen ons af of het mogelijk is die onderdelen van de site te kunnen kopen binnen het budget, het gaat vooral om spoelen en condensators. En of jullie toevallig een betere site kennen om dit te kunnen bouwen.
Groetjes,
Daniel
-
Beste Daniel,
Misschien is het een en ander al beschikbaar bij jullie op school? Ik weet niet precies of de onderdelen binnen het budget zullen vallen maar ik kan me voorstellen dat het een en ander wel al thuis/op school gevonden kan worden.
Begrijpen jullie de tekeningen op deze website?
Groetjes,
Joost