PWS Fysiotherapie
-
[h]Vraag van Ariek[/h]
Hallo,VOor ons profielwerkstuk willen een vriendin en ik iets doen met fysiotherapie. Wij hebben het profiel NG/NT. We weten hier alleen niet een echt goed onderzoek bij. Wij dachten aan het ontwerpen van een nieuw revalidatieapparaat dat gebruikt kan worden op het gebied van fysiotherapie of is dit onbegonnen werk? We dachten ook aan het voorkomen, behandelen en nabootsen van blessures. Ik vroeg me af of jullie misschien een goed onderzoek wisten.
Ik hoop dat jullie mijn vraag niet dom vinden,
met vriendelijke groet,
Arieke
[h]Reactie van Joost Willems[/h]
beste Arieke,op zich valt hier best wat mee te doen. Je zal uiteraard wel zelf je onderzoek moeten bedenken. Wij hebben hier niet zo een, twee, drie een onderzoek klaar liggen. Wel kunnen we jullie helpen.
Wat ten eerste belangrijk is, dat je je onderzoeksgebied afbakent. Fysiotherapie is erg breed. Er zijn erg veel type blessures en een blessure is niet met één apparaat te revalideren. Hier moeten jullie dus over nadenken.
Vervolgens is het ook belangrijk, als jullie onderzoek willen doen naar wat goed werkt, gaan jullie vooral de biologische kant op, maar als jullie een bepaald type training hebben en jullie willen daarvoor een apparaat ontwerpen, ben je meer natuurkundig bezig.
Ik denk dat jullie even op deze manier moeten kijken wat jullie graag willen. Als jullie het weten, hoor ik het graag en wil ik jullie graag verder helpen.
met vriendelijke groet,
Joost Willems[h]Reactie van Arieke[/h]
Hallo,Bedankt voor uw antwoord! We zijn bij een fysiopraktijk geweest om mee te lopen en hebben bij een fysiotherapeut een interview afgenomen. We denken dat het erg moeilijk is om met dit onderwerp echt verder te gaan. We gaan nu met kinderen verder.
Heel erg bedankt voor uw reactie. Het heeft ons echt op weg geholpen.
Kunnen we nog steeds bij u terecht als we vragen hebben?Vriendelijke groeten,
Arieke -
beste Arieke,
nieuwe site, nieuw forum, maar we laten jullie bericht er gewoon bij staan. Mocht je vragen hebben, dan kan ik die hier weer beantwoorden. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen en help jullie graag verder.
groetjes,
Joost