pws rompvom snelvarende schepen
-
Beste,
Wij zitten in zes VWO en doen ons pws over de ideale rompvorm voor snelvarende schepen.
Wij hebben hiervoor twee modellen gebouwd van ong. 90cm lang. Een model is met conventionele boeg en de andere met een bijlboeg. Is het mogelijk om deze modellen in jullie sleeptank te testen?Groeten,
Gert-Jan Kampert
Wilbert Westerbeke -
Hoi Gert-Jan Kampert,
Helaas moet ik je teleurstellen. Sinds de workshop is er onderhoud nodig aan de meetapparatuur van de sleeptank waar ik de beschikking over heb. Dit zal in de loop van volgend jaar gedaan worden. Wanneer moet jouw pws ingeleverd worden?
Groetjes,
Joris
ps. Ik zag dat je je ook had ingeschreven voor de pws middag? Dit gaat neem ik aan om het gebruik van de sleeptank?
-
Beste Joris,
Heeft u nog tips voor andere testfaciliteiten voor onze modellen? Hebben bijvoorbeeld andere universiteiten ook zo'n testbad?
Mvg Gert-Jan Kampert
-
Hallo Joris,
Dat is erg jammer om te horen. We moeten ons pws in januari inleveren dus we zullen opzoek moeten naar een andere testfaciliteit. De inschrijving voor pws middag ging idd ook daarover.
Mvg Gert-Jan Kampert
-
Hoi Gert-Jan,
Ik weet niet of andere universiteiten een testbad hebben, ik heb er nog nooit van gehoord althans.
Het grootste testinstituut in Nederland heet het Marin. Deze zou je eventueel kunnen contacten.Groetjes,
Joris