Ik heb hulp nodig om te werken aan mijn idee
-
Ik heb een manier gevonden om een duikpak onzichtbaar te maken onder water.
Cryolite heeft een refractive index dat zo dicht bij water is dat het praktisch onzichtbaar is onder water.
Mijn idee was als er een pak gemaakt wordt met als exo skelet gemaakt door cryolite dat je een duikpak hebt
dat onzichtbaar is onder water. Plaats in de duikpak een radar-omzeiler en je kan van de ene naar het andere land reizen zonder dat iemand het merkt (bijvoorbeeld voor politieke gevangenen of mensen die onterecht zijn gelabelt als 'spionnen' net als Ed Snowden).Mijn vraag is hoe kan ik mijn idee tot werkelijkheid brengen want volgens google is er niemand met dit idee opgekomen.
-
Beste Ikumad,
Wat een interessant idee! Als je het wil gaan uitwerken zou ik eerst gaan nadenken over waar een duikpak aan moet voldoen. Hoe zwaar mag het bijvoorbeeld zijn? Hoe zwaar is kryoliet? Hoeveel zou je nodig hebben en hoe kan je het bewerken? Kan je het aan elkaar plakken? Of ga je een 'normaal' duikpak bestrooien met korreltjes kryoliet?
-
Beste Ikumad,
En als je nou eens begint met de eerste 3 vragen die ik daar stel te beantwoorden? Maak schattingen of zoek informatie op het internet. Het hoeft niet perfect te zijn, maar we moeten een idee hebben. Als je de antwoorden hebt gevonden, kan ik je verder helpen!
Succes!
-
[quote=Berend]Beste Ikumad,
Wat een interessant idee! Als je het wil gaan uitwerken zou ik eerst gaan nadenken over waar een duikpak aan moet voldoen. Hoe zwaar mag het bijvoorbeeld zijn? Hoe zwaar is kryoliet? Hoeveel zou je nodig hebben en hoe kan je het bewerken? Kan je het aan elkaar plakken? Of ga je een 'normaal' duikpak bestrooien met korreltjes kryoliet?[/quote]
Maar ik weet helemaal niet waar ik moet beginnen ik heb dit soort dingen nooit gedaan en ik ben vrij jong (16 maar).