Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Filteren van Microplastics

Drinkwater, voedsel & dranken
    1
    1
    9
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • A
      Ali_m
      voor het laatst aangepast door

Hallo!

Mijn naam is Ali en ik zit in VWO6 op het Haarlemmermeer Lyceum TTO. Op dit moment werk ik samen met twee medeleerlingen aan ons profielwerkstuk. Wij doen onderzoek naar microplastics in kraanwater en willen verschillende filtratiemethoden vergelijken om te bepalen welke methode het meest effectief is.

Als onderdeel van dit project zouden wij graag een kleinschalig experiment uitvoeren om dit onderwerp in een praktische en wetenschappelijke context te onderzoeken. Aangezien de TU Delft PWS-begeleiding aanbiedt, denken wij dat uw faciliteiten en expertise de ideale omgeving zouden bieden om dit experiment uit te voeren. Dit zou ons de mogelijkheid geven om met verschillende filtratieapparaten te werken en zo de nauwkeurigheid en kwaliteit van ons onderzoek te vergroten.

Wij zouden het zeer waarderen als wij ons experiment bij uw universiteit onder uw begeleiding (of die van iemand uit uw team) zouden mogen uitvoeren. Uiteraard zijn wij flexibel en bereid ons aan te passen aan de tijd en middelen die u beschikbaar heeft.

Wij zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking ons project zal versterken en ons waardevolle inzichten zal geven in academisch onderzoek. Graag hoor ik van u of dit mogelijk is. Indien gewenst kan ik aanvullende details over ons onderzoeksplan toesturen. In de bijlage vindt u alvast ons onderzoeksvoorstel.

Hartelijk dank voor het overwegen van ons verzoek. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
      Ali, Hailey en Deekshita

Research Proposal

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • First post
        Last post
      Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors