Technasium: elektroplating machine
-
Hallo Joël, Lisa, Thijs en Sanne,
Mijn naam is Cian, en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan de volgende data:
24 september tussen 13:30-17:00
26 september tussen 10:45-11:45
27 september tussen 13:30-17:00Dit kennismakingsgesprek zal online plaatsvinden.
Laat maar weten wanneer jullie kunnen!
Groetjes, Cian
-
Hallo Cian!
We zouden graag een gesprek willen inplannen!
Om 14:00 op vrijdag 27 september komt ons het beste uit.Laat maar weten of dat lukt!
Groetjes, Joël (en de rest) -
Hoi @Joël,
Vrijdag 27 september om 14:00 is goed! Ik zal jullie dan een link sturen voor een zoom meeting.
P.s. wanneer je een post maakt op het forum, tag dan mij met @ cian (zonder spatie), dan krijg ik een melding dat jullie hebben gepost!Groetjes, Cian
-
@Joël ik heb jullie de link in een privechat gestuurd!
-
Hoi @Joël,
Hierbij mijn feedback.
- De onderzoeksvragen zijn goed geformuleerd en dekken goed wat jullie willen onderzoeken.
- Bij de onderzoeksvragen rond de acht variabelen zie ik maar 7 vragen.
- Ik weet niet hoe graag jullie de twee extra onderzoeksvragen willen doen, maar ik zou overwegen, mochten jullie in tijdsdruk komen, deze te schrappen. Ik zou allereerst focussen op functionele vraagstukken.
Mochten jullie nog meer vragen hebben of feedback willen op specifieke onderdelen laat het dan weten.
Groetjes, Cian