Sondevoeding
-
Hallo,
Ik wil graag mijn profielwerkstuk maken over sondevoeding, echter vind ik het lastig om een haalbaar praktisch deel te vinden. Experimentele onderzoeken zijn erg lastig, daarom dacht ik aan het maken van een 3d ontwerp van een lichaam waarin de ligging van verschillende soorten sondes worden weergegeven. Zou dit haalbaar en voldoende zijn als praktisch onderdeel?
Groetjes,
Pleun -
Beste @Pleun,
Leuk dat je ermee bezig bent!
Jouw idee is in ieder geval erg haalbaar. Met een 3d-printer zou je binnen een middag een model van een lichaam kunnen printen, waar je vervolgens met touw of slangetjes de ligging mee laat zien.
Ik denk dat het interessanter is om hiernaast ook met een deskundige en een patient te praten. Misschien kan ik je in contact brengen met een masterstudent en een patient, als je dit interessant vindt.
Klinkt dit als iets voor jou?Tadjiro
-
Beste Tadjiro Velzel,
Super! Het zou echt heel fijn zijn als je dat zou kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Pleun -
Beste @Pleun,
Ik heb een geschikt persoon gevonden voor een patientinterview sondevoeding. Het is iemand met chronisch verminderde darmwerking wie momenteel een Hickman line gebruikt, maar hiervoor ook andere vormen van sondevoeding heeft ervaren. Zouden jullie een aantal momenten kunnen voorstellen in de week vanaf 30 augustus?
M.v.g.
Tadjiro Velzel -
Beste Tadjiro Velzel,
Heel erg fijn, bedankt! Wat betreft de datum begrijp ik je niet helemaal goed, bedoel je volgende week of bedoel je de week van 30 september?
Met vriendelijke groet,
Pleun -
Beste @Pleun,
Excuses voor de verwarring! Ik bedoelde tijdens deze week, maar nu ter correctie. Zouden jullie een paar momenten kunnen aangeven die uitkomen voor een online videointerview in de komende week?
-
Beste Tadjiro Velzel,
Geen probleem! Ik kan maandag 9 sep van 12.00-16.00, dinsdag 10 sep van 8.30-14.00, woensdag 11 sep van 8.30-16.00 en donderdag 12 sep van 8.30-14.00.
Met vriendelijke groet,
Pleun -
Beste @Pleun
Komt woensdag om 11.00 voor jullie uit?
Zo ja, stuur dan graag even een email naar tadjiro@velzel.com, dan kan ik jullie op de dag zelf de meeting link sturen.M.v.g.
Tadjiro Velzel -
Beste Tadjiro Velzel ,
Nogmaals heel erg bedankt voor het organiseren van het interview! Het is nu een tijdje verder en ik ben nog geïnteresseerd in het maken van een 3d model van een lichaam om de liggen van sondes aan te geven (zoals we eerder hebben besproken). Zou je mij kunnen vertellen over de mogelijkheden hiervoor?
Met vriendelijke groet,
Pleun