Submerged Floating Tunnel
-
Goedemorgen Cian Rippen,
Sorry voor de late reactie, we hadden het erg druk met school. De stroomgoot kunnen we wel goed gebruiken voor een van onze proeven. We willen dan graag de stromingsweerstand van tunnels met verschillende vormen testen. Is het mogelijk om dit met kleurstoffen te doen, zodat we de stroming om de tunnel heen kunnen zien en vast kunnen leggen op video? Is het dan ook mogelijk om de kracht van de stromingsweerstand te meten? Zouden we ook de afmetingen van de stroomgoot kunnen krijgen, zodat we alvast bezig kunnen gaan met het ontwerpen en fabriceren van de tunnels?
Groetjes,
Eduard, Hans, Jelle en Tim -
Goedemiddag @Eduard,
Het lijkt me handig om even te videobellen over het eventuele gebruik van de stroomgoot. Kunnen jullie maandag om 13:00?
Groetjes, Cian
-
Dag Cian Rippen,
Wederom, excuses voor de late reactie. 13:00 komt voor ons wel handig uit, komt dat voor jou ook nog goed uit? Mijn e-mailadres is 23514@leerling.pieterzandt.nl, als het voor jou uitkomt horen we het graag.
Groetjes,
Eduard, Hans, Jelle en Tim -
Hoi @Eduard,
13:00 is nog steeds goed. Ik stuur jullie tegen die tijd een link.
-
Hoi Cian Rippen
Prima, tot dan
-
@Eduard Ik heb je een link gestuurd in een privéchat
-
Beste Cian Rippen,
We zijn de afgelopen twee weken druk bezig geweest met het PWS. We hadden er voor gekozen om de verschillende tunnels te 3d-printen, maar door externe factoren (3D-printers die opeens niet meer werken) komen we tijd te kort. We hebben op dit moment twee van de vijf gewenste tunnels uitgeprint. Onze vraag is, is het mogelijk om de onderzoeksdag te verschuiven naar 13, 19, 21 of 22 december? Als dat je niet uitkomt, heb je dan nog andere mogelijke data?
Met vriendelijke groeten,
SFT PWS Groepje -
Beste @Eduard,
Jammer dat jullie vertraging hebben, maar goed dat jullie het aangeven! 19 december komt voor mij goed uit, in de ochtend. Lukt 10:00 voor jullie?
Kunnen jullie ook een paar fotos van jullie tunnels die al af zijn sturen? Dan kan ik nog opmerkingen/tips geven voordat jullie hierheen komen.
Groetjes, Cian
-
Beste Cian,
Heb je voor ons een mailadres waar we de foto van de tunnelbuizen naar toe kunnen sturen?
Met vriendelijke en hartelijke groet
Eduard, Tim, Hans en Jelle
-
Hoi Cian Rippen,
We waren dit nog vergeten te zeggen, 19 december om 10:00 komt goed uit voor ons.
Met vriendelijke en hartelijke groet,
Eduard, Tim, Hans en Jelle -
ik heb je een privéchat gestuurd met verdere informatie.
Met vriendelijke groet
Jelle, Hans, Tim en Eduard