Schoolproject (zonne-energie)
-
Beste meneer/mevrouw
Voor een opdracht van school moeten we een probleem oplossen. Het probleem wat wij willen oplossen is: hoe kan je minder oppervlakte gebruiken, maar dezelfde energie kan opwekken op een zonnepark. We hebben zelf al een idee. We hebben een paar schetsen. kunt u ons helpen?
groetjes leerling van CSGPM Middelharnis
-
Hoi @csgpm-leerling,
Wat een interessante opdracht, ik denk graag met jullie mee!
Als het voor jullie uitkomt kunnen we binnenkort wel een keer videobellen, dan kunnen jullie mij de schetsen laten zien en jullie ideeën in wat meer detail uitleggen, zodat ik jullie beter kan helpen. Kunnen jullie donderdag 16 februari? Ik ben dan heel de dag beschikbaar.Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
hallo @lennardd,
bedankt dat u hebt gereageerd, wij kunnen op een woensdag en op een maandag videobellen. Op maandag van 11:10 tot 12:40 en op woensdag van 9:20 tot 11:10. Als u dan ook kan dan kunnen we het bespreken.
Groetjes leerlingen van CSG PM
-
Hoi @csgpm-leerling,
Ook prima!
Zullen we dan maandag de 20e doen?Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
Hallo @lennardd,
De lesuren van het project zijn uit uitgevallen, maar dan bellen we in het tussenuur. Kan u maandag 20 februari tussen 11:20 en 12:00 bellen.
groetjes leerlingen CSG PM
-
-
hallo @lennardd,
Op welk tijdstip kan u bellen, want dan kunnen we de spullen even klaarzetten. (de schetsen enzo)
groetjes Leerlingen van CSG PM
-
Hoi @csgpm-leerling,
Ik heb jullie een privé bericht gestuurd met de tijd en een link naar de Zoom vergadering.
Groetjes,
Lennard -
Dit bericht is verwijderd! -
hallo @lennardd,
Lukt het om de formule te sturen. En als dat niet lukt dat richten we op die warmte.
-
Hoi @csgpm-leerling,
In de meeting had ik beloofd een korte uitleg en wat formules te sturen over hoe je kunt berekenen hoeveel energie er door de spiegels op het middelste blok terecht komt. Ik denk toch dat dit wat te ingewikkeld wordt, dus ik zou proberen om dit te laten rusten en jezelf voor nu vooral te richten op het elektriciteit opwekken met de warmte die vrijkomt.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je die stellen op het forum en dan zal ik die beantwoorden. En mocht je nog wat meer vragen hebben, dan kunnen we ook nog een keer videobellen. Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen helpen, maar als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
ja is goed, we gaan daar naar kijken!
-
Dit bericht is verwijderd! -
hallo @lennard, we hebben ons probleem anders geformuleerd: hoe kunnen we meer energie opwekken, maar meer oppervlakte gebruiken. is dit goed?
-
hallo @lennardd
mijn laatste bericht doen we niet meer we gaan een ander idee en schetsen maken. kunnen we dan een keer weer videobellen als we het klaar hebben.
-
hallo @lennardd,
kunnen we een keer weer bellen, want we hebben heel veel dingen om te vertellen.
-
Hoi @csgpm-leerling,
Geen probleem!
Kunnen jullie volgende week maandag op dezelfde tijd?Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
-
Hoi @csgpm-leerling,
Jullie bericht kwam een beetje uit het niets, voor de volgende keer is het beter om dit van tevoren af te spreken, dan zit ik klaar zodat ik met jullie kan meedenken. Deze week ben ik dinsdag en donderdag nog beschikbaar. Laat maar weten wat voor jullie uitkomt!
Groetjes,
Lennard