Meelopen onderzoek voor profielwerkstuk
-
Goedemiddag,
Het onderwerp dat wij hebben gekozen voor ons profielwerkstuk is dijken en hoe deze werken, en hoe wij het kunnen verbeteren. Wij zijn zeer geïnteresseerd in dit onderwerp en wij willen graag meer te weten komen over de werking van dijken. Ons lijkt het erg leuk om bij jullie het onderzoek uit te voeren. Graag zouden wij willen meekijken met een project omtrent dijken dat momenteel gaande is.
Groetjes,
Merlijn, Max, Finn, leerlingen van het Walterbosch uit 6v. -
@Merlijn
Hoi Merlijn, Max en Finn,Gaaf onderwerp voor je profielwerkstuk, het is een aspect binnen mijn master wat vaak voorkomt.
Aan wat voor onderzoek zaten jullie te denken? Als jullie hebben bedacht wat je ongeveer wilt onderzoeken kan ik pas met jullie meedenken.
Voor sparren hierover en over de theorie zouden jullie langs kunnen komen op een PWS middag.
Goed dat jullie naar een onderzoek willen kijken. Ik zal vragen of er momenteel een project omtrent dijken bezig is in het Waterlab van de TU Delft.Met vriendelijke groet,
Stijn Smits -
Stijn Smits
Hi Stijn,Wij hebben geen specifieke gedachte bij wat voor onderzoek het zou moeten zijn. Wij zijn dus best flexibel in wat voor onderzoek het mag zijn, zolang het natuurlijk betrekking heeft op het onderwerp(dijken en dijkverbeteringen). Recent hebben wij contact gehad met een omgevingsmanager van Waterschappen, waar wij meer hebben geleerd over de Grebbedijk. Het zou leuk zijn als we een onderzoek rondom die dijk kunnen doen, maar iets anders mag natuurlijk ook. Ook lijkt het ons leuk om op de PWS middag te komen, om dan meer te leren over waar jullie mee bezig zijn. Graag hoor ik of je een project hebt liggen waar wij aan kunnen meedoen.
Met vriendelijke groet,
Merlijn Webers -
@merlijn
Ik houd je op de hoogte over de ontwikkelingen binnen het Waterlab.
Ik heb geen idee of de TU Delft nauw contact heeft met dat project.
Wat zou je dan zoal willen onderzoeken? Hoe toekomstbestendig de dijk is?Groetjes,
Stijn