Expert voor Meesterproef (fysiotherapie)
-
Mijn groepje en ik zijn opzoek naar een expert die ons kan helpen bij onze meesterproef door het geven van informatie. Wij volgen met zijn vieren het vak O&O en hiervoor hebben wij iemand nodig die een expert is op het vakgebied van biomedische techologie en fysiotherapie.
Voor onze meesterproef hebben wij een opdrachtgever gevonden die ons de volgende opdracht heeft gegeven: "bedenk voor mensen met MS/ALS die in de nacht niet zelfstandig kunnen omdraaien een oplossing." Als expert zal u informatie aanleveren en advies geven tijdens ons project.
Dit project zal tot februari duren en gedurende het project zullen wij een paar keer uw hulp inroepen om ons verder te helpen tijdens het project. Dit houdt in dat u een paar vragen van ons zal beantwoorden en feedback zal leveren op onze resulaten. Als u nog vragen heeft dan ben ik altijd bereikbaar.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Femke van den Berg
-
Hoi @femkevandenberg! Ik ben de aangewezen expert, dus jullie kunnen aan mij jullie vragen stellen. Als ik kan helpen hoor ik het graag!
Groetjes, Cian
-
Beste, Cian Rippen
Dankuwel voor uw reactie. Wij zouden u graag enkele vragen willen stellen over ons project. Om te zorgen dat u gepaste antwoorden kan geven zouden wij graag willen weten wat uw expertise is.
Ook vroegen wij ons af of u via de mail of via pws TUdelft contact wil onderhouden.
Met vriendelijke groet,
Femke van den Berg -
Hey @femkevandenberg, ik studeer werktuigbouwkunde, dus je zou kunnen zeggen dat dat mijn expertise is! Wij hebben bij ons team helaas geen expert op het gebied van fysiotherapie, maar ik denk dat we samen wel een heel eind kunnen komen! Ik houd het liefst via de PWS site contact.
Groetjes, Cian
-
Hoi Cian Rippen,
Is goed dan houden we via deze website contact. We denken dat we je kennis van werktuigbouwkunde goed kunnen inzetten bij het ontwerpen van ons prototype. Het zal nog enkele weken duren voordat wij hiermee beginnen. Tegen die tijd zullen we weer contact op nemen.Groetjes,
Femke -
@femkevandenberg prima, dan hoor ik over een paar weken weer van jullie!