Bezoekers van de IC voorlichten
-
Goedemorgen,
Het lijkt ons een goed idee om via videobellen kennis te maken en ons idee voor het project beter uit te leggen.
Kunnen we daarvoor een afspraak inplannen? Wij kunnen e.v.t volgende week woensdag 18 november of donderdag 19 november s'ochtends.Groeten,
Isabel, Rafael en Julia -
Ha @isabel-03
Klinkt goed! Zullen we 19 november 's ochtends afspreken? Via chat kun je mij je contact gegevens sturen en dan stemmen we de meeting af.
Groetjes,
Jip -
Dat is prima!
Wij hebben o&o van 8:15-9. Komt dit uit?Groetjes,
Rafael en Isabel -
-
Is goed.
-
hoi Jip Rietveld,
We hebben onze opdrachtgever gemaild en ze hebben in het ziekenhuis iPads. Dus het word de optie met de app nabootsen via die website met dat telefoontje.
Eerst gaan we nog met de hand de 1ste ontwerpen tekenen. Zodat we daarna kunnen beginnen met die tekeningen verwerken met die website voor een beter beeldRafael
-
Hey @Rafael-Graaf
Klinkt goed! Laat maar weten als jullie meer hulp nodig hebben.
Groetjes,
Jip -
Goedemorgen Jip Rietveld ,
Wij zijn druk bezig met het tekenen van de ontwerpen op papier, maar willen eigenlijk binnenkort ook beginnen met het ontwerpen via studio.code. We komen hier alleen niet helemaal uit hoe dit werkt met het klikken op een nummer/plaatje en dan naar een nieuwe pagina te gaan. We hebben geprobeerd via de gratis cursus van die site het te leren, maar dit legt niet uit wat we nodig hebben. Zou jij ons hiermee kunnen helpen of weet je iets waar we kunnen vinden hoe het moet?
Rafael
-
Hey @Rafael-Graaf
Is het een idee om weer een video call af te spreken waar we door deze stappen lopen? Als we één keertje digitaal afspreken weet ik zeker dat ik in het vervolg jullie gemakkelijker kan helpen over het forum.
Groetjes,
Jip -
Hey Jip Rietveld ,
Wij hebben op 1 April om 15.30 onze eindpresentatie. Wij willen u uitnodigen voor onze presentatie. De presentatie is online en wij kunnen u dan een link toesturen. Denkt u dat u hierbij kan zijn?Rafael
-
Hey @Rafael-Graaf
Ik zou graag bij de eind presentatie zijn. Je hebt mij nummer toch nog? Stuur via daar maar de link.
Groetjes,
Jip -
Hoi Jip Rietveld,
Ik zal de link sturen als ik heb van mijn docent krijg.Rafael