Oplossing voor de plasticsoep bedenken
-
Hoi @Desny ,
Ik zou het liefst via dit forum contact houden. Succes!
-
Is goed! Wij zullen contact met u opnemen zodra we vragen hebben.
-
Dat is goed!
-
Goedemorgen,
Momenteel zijn wij bezig met het uitwerken van de ideeën. Hierbij maken wij een maquette, wij zouden deze maquette graag motoriseren. Weet u hoe wij dit het beste aan kunnen pakken?
Groetjes,
Desny -
Hoi @Desny ,
Het hangt er een beetje van af wat je wilt maken. Welke beweging moet de maquette maken? Als het bijvoorbeeld alleen moet ronddraaien zou je iets van huis kunnen gebruiken dat ronddraait zoals misschien een radiografisch bestuurbaar autootje of een boormachine. Als het complexere bewegingen moet maken zou je kunnen kijken of je arduino kunt gebruiken.
-
Goedemorgen,
Het gaat om een draaiende beweging.
Groetjes,
Desny -
Hallo @Desny ,
Als je niet wilt focussen op een complexe beweging maar het echt alleen om ronddraaien gaat zou je misschien iets van een radiografisch bestuurbaar autootje of een boormachine kunnen gebruiken. Ik weet alleen niet wat voor beweging er precies gemaakt moet worden. Als je iets als een arduino wilt gebruiken zullen jullie je waarschijnlijk nog wel even moeten verdiepen in de stof.
Succes!
-
Bedankt! We gaan ermee aan de slag:)
-
Succes! Laat maar weten als ik nog kan helpen.
-
Goedemiddag,
We hebben onze maquette inmiddels draaiend kunnen krijgen.
Heel erg bedankt!
Groetjes,
Desny Kloet -
-
Goedemiddag,
Wij hebben vandaag onze eindpresentatie gehad. Wij willen u heel erg bedanken voor uw hulp tijdens dit project!
Groetjes,
Desny -
Hoi @Desny,
Midas is inmiddels afgestudeerd en werkt helaas niet meer bij PWS TU Delft, maar ik zal zeker jullie bedankje aan hem doorgeven!
Groetjes,
Cian