Elektrische auto
-
Beste student,
Ik doe mijn profielwerkstuk over de elektrische auto. Maar ik heb een vraag. Ik wil het graag hebben over een weg die de auto oplaadt, zoals ze nu volgens mij in Engeland aan het proberen zijn. Maar ik kan heel weinig theorie hierover vinden. Ik hoop dus dat jullie me wat kunnen helpen, met de theorie achter dit type weg. Ik weet dat het iets met inductie te maken heeft, maar ik weet niet precies hoe.
Groet Demi -
Hoi Demi,
Ik zie dat je ergens anders op dit forum nog een vraag hebt gesteld. Ik zal ze allebei in die topic beantwoorden. Is dat oké? Vanwege tentamens heb ik het nu heel druk, dus je kunt donderdag as. van mij antwoord verwachten!
Groetjes,
Joris
-
Hoi Demi,
Excuses dat het allemaal wat langer geduurd heeft.
Om antwoord te geven op je eerste vraag:
Ik kan je zeker helpen meer informatie te vinden omtrent de inductie van accu's. Ik zou alleen graag eerst van je weten wat je hoofd en deelvragen zijn. Door structuur aan te brengen wordt het zoeken veel makkelijker. Om je op weg te helpen kun je natuurlijk vast de wikipedia pagina bekijken. Verder heb ik hier een uitgebreid onderzoek over de toekomst van inductieladen in Nederland gevonden.Je tweede vraag zal ik tóch in het andere topic beantwoorden omdat het een wiskunde gerelateerde vraag is.
Groetjes,
Joris