aanvraag boek
-
Hoi,
Ik ben Meike de Jong en zit in de zesde klas op het Gymnasium Juvenaat in Bergen op Zoom. Als onderwerp van mijn profielwerkstuk doe ik onderzoek naar de factoren die de aanwezigheid van albinisme in sub-Sahara Afrika verhogen, omdat ik zelf bij een stichting voor albinisme in Malawi ben geweest. Voor mijn profielwerkstuk moet ik gebruik maken van wetenschappelijke bronnen. Ik zou heel graag gebruik maken van het boek: Albinism in Africa: Historical, Geographic, Medical, Genetic, and Psychosocial Aspects door Jennifer Kromberg, Prashiela Manga. Het boek bevat recentelijke informatie over onderwerpen waar ik geen andere bronnen voor kan vinden. Het kost 98,40 euro, ik zou het boek daarom graag lenen. Het boek is een e-book, dus het staat digitaal. Ik heb contact gehad met de universiteitsbibliotheken waarbij ik het boek kan lenen, ook bij de TU delft. Daarvoor zou ik alsnog naar de bibliotheek toe moeten om het boek te lezen. Ook heb ik het boek aangevraagd om te lenen via IBL vanuit de koninklijke bibliotheek. Dit is echter ook afgewezen. Kan iemand mij helpen om het boek alsnog te kunnen lenen? Anders moet ik het zelf aanschaffen.
Groetjes, Meike -
Hey @macmeike
Het klinkt alsof je lekker bezig bent! Ik ben bang dat wij als PWS TU Delft team niet heel veel voor je kunnen betekenen, tenzij ik op mijn eigen studentenpas het boek voor je leen. Vaak hebben scholen ook budget klaar liggen voor profielstukken dus het zou zomaar kunnen dat ze het boek vergoeden als je op je eigen school de juiste persoon vraagt.
Dat gezegd hebbende heb ik vanmiddag een vergadering met het team en zal ik rondvragen of we iets voor je kunnen betekenen.
Groetjes,
Jip -
Hey @macmeike
Na overleg in de vergadering ben ik inderdaad bang dat we geen uitzondering kunnen maken. Het is natuurlijk wel mogelijk om de boek in de bibliotheek te kunnen in zien, dan kun je natuurlijk foto's maken en scans maken om mee naar huis te nemen.
Groetjes,
Jip