Apparaat voor percussie (medisch)
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij, Julia Beek, Lois Jansen en Bruno Rosch, zijn opzoek naar een expertbegeleider. Wij zitten op het Christelijk Lyceum Delft en onze opdrachtgever is Eelko Ronner, cardioloog bij het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft. Voor onze Meesterproef willen wij een apparaat ontwerpen dat een handeling genaamd 'percussie', in het ziekenhuis kan vervangen/vereenvoudigen. Momenteel zijn we nog in de oriëntatie fase, maar we zijn al opzoek naar iemand met verstand van techniek en ontwerpen die ons kan helpen met het ontwikkelen van het apparaat. Het apparaat moet vocht in de longen kunnen traceren m.b.v. trillingen.
Onze docent is M. Van der Voort.
Wij hopen dat u ons kan helpen in onze zoektocht naar een opdrachtgever.
Alvast bedankt!Lois Jansen,
6 VWO technasium
Christelijk Lyceum Delft -
Hee @Technasium ,
Ontzettend gaaf onderwerp! Ik ben Midas, 23 jaar en werktuigbouwkunde student. Ik zal jullie helpen met jullie meesterproef als jullie vastlopen!
Groet,
Midas -
Hoi,
Super leuk dat je kan helpen. De aankomende weken hebben wij toestweek en vakantie, maar daarna zullen we snel contact opnemen
-
Is helemaal goed! Ik kan jullie helpen wanneer jullie vastlopen.
-
Hallo Midas,
We zijn de afgelopen maanden niet stilgezeten. We hebben gebrainstormd en een aantal spuugmodellen gemaakt. Het zou heel fijn zijn als jij binnenkort met ons zou kunnen kijken of een van de spuugmodellen potentie heeft?
Nogmaals sorry dat we niks van ons hebben laten horen.
(Heel ironisch), we hopen op een spoedig antwoord...
Mvg
Lois, Julia en Bruno
-
Hallo @Lois ,
Dat kan zeker. Ik heb momenteel zelf tentamenweek tot 1 februari. Ik zou bijvoorbeeld wel maandag 4 februari kunnen. Dan kunnen jullie om 13.45 langskomen in het science center op de TU Delft.
Groet,
Midas -
Dag Midas,
Goed plan, we zullen dan langskomen op 4 feb om 1345!
mvg
Bruno, Julia en Lois
-
Top, dan zie ik jullie dan!