PWS waterstofauto
-
Beste meneer/mevrouw,
Ik doe mijn pws over de waterstofauto. Daarvoor zouden we graag een proef doen met waterstof en een brandstofcellen met betrekking op het rendement. We willen onderzoeken of het handiger is om waterstof direcht in een brandstofcel te verbranden en daarmee een auto(tje) te laten rijden. Of om met waterstof elektriciteit op te wekken en daarmee een auto(tje) te laten rijden. Graag horen wij of het mogelijk is om een proef bij jullie op de uni te doen, zo ja, op welke datum dit mogelijk is en waar we ons dan zouden kunnen inschrijven.
Ik hoor graag van u!
Vriendelijke groet,
Thomas
-
@Thomasvb21
Hallo Thomas,Wij hebben een brandstofcel en waterstofopstelling waarmee het mogelijk is om te kijken naar de efficiëntie van de hele waterstofcyclus. Dit is zeker iets wat zou passen bij je PWS. Bij deze opstelling wek je uiteindelijk elektriciteit op waarmee je de motor van een propeller laat draaien.
Zou dit iets voor jullie zijn?
Groetjes,
Sanne -
Hi sanne,
Excuus voor de late reactie. Er is het een en ander tussen gekomen. Wat u beschreef zou zeker passen bij ons pws en wij zouden graag de opstelling en de brandstofcel gebruiken om de efficiëntie van de hele waterstofcyclus te bepalen. Als het mogelijk is zouden wij graag donderdag 22 of donderdag 29 november langs willen komen. Ik hoor graag van u of deze data beschikbaar zijn of dat er eventueel andere data zijn. Verder ben ik benieuwd of er voorbereidend werk van ons wordt verwacht (daar ga ik wel van uit) en wat dat voorbereidend werk zou moeten inhouden. Ik hoor graag van u!
vriendelijke groet,
Thomas van Breemen
OSG De Amersfoortse Berg 6VC
-
@Thomasvb21
Hallo Thomas,Ik heb net een reactie gestuurd op je mail die je naar ons hebt gestuurd. Zoals ik daar al aan heb gegeven is het niet mogelijk op een van de genoemde middagen langs te komen.
De eerst volgende mogelijkheid is op zaterdag 8 december. Zou dit voor jullie kunnen?
Met vriendelijke groeten,
Sanne