Workshop zonnebrand in september?
-
Hoi,
Ik ben van plan om mijn profielwerkstuk over zonnebrand te gaan doen. Ik heb geprobeerd het interesse formulier in te vullen op de pagina van de workshop zonnebrand, maar die geeft een foutmelding als ik hem wil verzenden. Ik zou graag deelnemen aan de workshop. Ik heb gezien dat de eerst volgende workshops voor profielwerkstukken in september zijn. Is de workshop zonnebrand dan ook, zo ja wanneer en wanneer kan je daar voor aanmelden?
Met vriendelijke groet,
Laura van Kuijk
-
Hoi,
Ons profielwerkstuk gaat ook over zonnebrand, dus voor ons geldt dezelfde vraag.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Savannah en Nuria -
Wij zouden ons ook graag willen inschrijven zodat we in iedergeval een datum vast hebben staan.
Alvast bedankt.
-
@lisannelouwerse , @nuria-savannah , @lauratjuhhh
Excusses voor het ongemak met het interesseformulier.Morgen ga ik met de hoofdverantwoordelijke van het lab data afstemmen voor de workshop. Jullie zullen dan van mij een mail ontvangen als de inschrijvingen open staan.
Groetjes,
Sanne -
Hallo,
Wij zijn Frédérique en Maxime van het PCC in Alkmaar. Wij zouden ons ook graag willen inschrijven voor de workshop over zonnebrand voor ons profielwerkstuk. Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Frédérique & Maxime -
Hallo,
Er is een zonnebrand workshop gepland op verschillende data. Via onze website kun je je nu officieel aanmelden voor de workshop.
Groetjes,
Sanne -
Hoi,
Wij hebben ons ingeschreven voor de pws middag van zonnebrand op 26 oktober. Alleen hebben wij nog geen informatie ontvangen over de precieze tijd en locatie. Zou het mogelijk zijn dat we die informatie kunnen krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Savannah en Nuria