Pijnstillers
-
Hoi!
Wij zitten volgend jaar in ons laatste jaar van vwo en we moeten beginnen aan ons PWS. We willen het graag doen over verschillende pijnstillers, namelijk ibuprofen, paracetamol, asperine en eventueel morfine. We willen graag onderzoeken wat het verschil is tussen deze pijnstillers en welke je het beste kan gebruiken. Weet u misschien een goed onderzoek die wij uit kunnen voeren?
we horen het graag!met vriendelijke groet,
Nelly en Laura
-
Beste @laurakoning,
Sanne Nielsen is de persoon die jouw vraag gaat beantwoorden, echter is zij deze week op vakantie. Verwacht volgende week reactie!
Sorry voor het ongemak.Groetjes,
Thom
-
@laurakoning
Hallo Laura en Nelly,Ik kan je wel helpen voor het kijken naar een mogelijk praktisch deel. Het handigst waar we mee kunnen beginnen zijn jullie hoofd- en deelvragen. Dan krijg ik een beetje een idee wat jullie willen onderzoeken en ik kan natuurlijk ook hiermee helpen als je vastloopt of een second-option wil. Als jullie je vragen sturen en een beetje uitleg over je project dan kunnen hier samen naar kijken.
Vanaf morgen t/m 19 augustus is het forum "dicht" vanwege de vakantieperiode. Ik zal dus pas na 19 augustus weer reageren op jou reactie.
Alvast fijne vakantie,
Sanne