hyperloop pws
-
Beste TU student,
Ik zou graag een interview willen met iemand die verstand heeft van de hyperloop. Vooral de werking en de energie opwekking en andere algemene informatie. Dit wil ik voor mijn profielwerkstuk gebruiken. Ik zit in havo 5 en heb als onderwerp voor mijn profielwerkstuk gekozen voor de hyperloop.
Groetjes Esmee
-
Hee @Esmeeb ,
Wat een gaaf onderwerp! Ben je bekend met het hyperloop Delft dreamteam? Op hun site staat hoe je met ze in contact kunt komen! Ik wens je veel succes met je interview!
Groetjes,
Midas -
Beste @Midas-Becker,
Ik heb een interview met Thom gehad op de PWS-middag. Dit was vooral heel helpend, ook omdat het lastig is om met iemand van het hyperloop Delft dreamteam in contact te komen. Ik had Thom ook de vraag gesteld of ik misschien een poster of andere informatie van de Delft hyperloop mocht krijgen, hiervoor stuurde hij me door naar jou. Ik vroeg me af of daarvoor de mogelijkheid is om zoiets te krijgen.
Groetjes,
Esmee -
Hee @Esmeeb ,
Fijn dat je interview nuttig was! Ik weet niet of hyperloop posters heeft die ze weggeven. Je kunt ze altijd een berichtje sturen om te vragen om een poster. Ik kan je helaas niet verder helpen met contact. Ik ken ze namelijk ook niet persoonlijk.
Groetjes,
Midas