Synthese paracetamol
-
Beste @lisamelman, ik doe mijn profielwerkstuk over pijnstillers en zou graag de voorschriften van paracetamol en aspirine willen hebben. Zou u mij deze willen toesturen?
-
-
@lisamelman ik heb een voorschrift nodig van het maken van een paracetamol en aspirine zou u mij dat kunnen sturen?
-
@mustabak ik heb het naar je gemaild!
-
Hoi sanne,
Ik doe mijn pws over aspirine en paracetamol. Zou ik het voorschrift ook kunnen krijgen? Alvast bedankt -
Hoi @neyaathir, ik heb hem naar je gemaild!
-
Beste Cian Rippen,
Ik maak mijn profiel werkstuk over asprine. Zou het mogelijk zijn om het voorschriften ook te kunnen krijgen.Alvast bedankt!
Groetjes, Sabine
-
Hoi @sabine-v, ik heb het naar je gemaild!
-
Cian Rippen Beste Cian,
zou ik het voorschrift van aspirine ook kunnen ontvangen?
mvg -
Hoi @kayane13, ik heb het naar je gemaild!
-
Hoi! Ik doe mijn profielwerkstuk over paracetamol. Zou ik het voorschrift kunnen krijgen?
-
Beste @Mylener,
In dit rapportage van de overheid over de aanwezigheid van PCA (een kankerverwekkende stof) in paracetamol staat het een en ander over onder andere de productie en synthese van paracetamol.
Ook is er een voorschrift over aspirine hier beschikbaar.
Groetjes, Cian
-
Beste pws team TU Delft,
Mijn partner en ik doen ons pws over de werking van aspirine op het menselijk lichaam. Hierbij willen wij graag zelf een pijnstiller syntheseren. Kunt u mogelijk een voorschrift voor de aspirine of paracetamol naar mij mailen?
Alvast heel erg bedankt
met vriendelijke groetjes,Emma
-
Hoi @Emma123-0,
Je kan het voorschrift hier downloaden: https://drive.google.com/file/d/1F23F1GWCRbKY0uIISTyN1veOzDpSKIRm/view?usp=sharing
Groetjes, Cian