Achtergrondstraling
-
Beste Thom,
Wij zijn volgende week elke dag beschikbaar behalve woensdag. We moeten onze school alleen vragen voor verlof en zij geven het verlof als het voor pws is.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Oguzhan en Talha -
Ha jongens,
Ik kan volgende week alleen op donderdag. Voor mij komt het wel wat beter uit om het de week erna te doen..! Laat mij even weten wat jullie willen.
Groetjes,
Thom
-
Ik bedoelde vrijdag.
-
Beste Thom,
Zouden wij dan het proefje aankomende vrijdag kunnen verrichten als u tijd heeft daarvoor?
Wij hebben namelijk niet zo lang meer voor de deadline van PWS, dus hoe eerder, hoe beter.Met vriendelijke groeten,
Oguzhan en talha
-
Ha jongens,
Vrijdag lukt mij bij nader inzien toch niet het zou de week erna moeten dus.
Groetjes,
Thom
-
Beste Thom,
Wij zouden graag een datum van jouw willen horen voor volgende week. Wij kunnen alleen woensdag niet. Zou je een tijd en datum willen geven?
Met vriendelijke groet
Talha en Oguzhan -
Ha jongens,
Maandag of dinsdag vanaf 13:00 kan ik.
Groetjes,
Thom
-
Beste Thom,
Prima! Dan komen wij maandag langs! Zou u ons nog eventueel uw telefoonnummer willen geven en het adres geven van waar we ons precies moeten bevinden?
Met vriendelijke groeten,
Oguzhan en Talha
-
Beste Thom
Wij zouden graag van jouw een bevestigende mail willen krijgen als wij maandag of dinsdag langs kunnen komen. Wij zouden ook graag een vaste tijdstip willen. Als je zo spoedig mogelijk kunt antwoorden, want wij hebben nog 1 week voor de deadline van onze pws
met vriendelijke groet
Talha en Oguzhan -
Ha jongens,
Ik heb even gecheckt, dinsdag komt toch beter uit dan kan ik maandag hier en daar nog wat voorbereiden. Ik zal jullie zo een chat bericht sturen met verdere informatie plaats tijd telnummer!
Groetjes,
Thom