Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

PWS Bacteriën in Beton

Bacteriën & virussen
    2
    2
    28
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • W
      Wieger 0
      voor het laatst aangepast door

Hi, wij zijn Wieger en Hugo uit 6v en we zijn bezig met een PWS over duurzame toekomstige bouwmethodes. Toen zijn we terecht gekomen bij dit artikal van de TU Delft: https://www.tudelft.nl/innovatie-impact/pioneering-tech/articles/de-enorme-potentie-van-zelfhelend-biobeton. We zijn er geïntereseerd in dit Bio-Beton en zouden hier het liefst zelf een onderzoek naar doen. Is er iemand die ons hiermee zou kunnen helpen?

I 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • I
        IsabellaTeeuwen @Wieger 0
        voor het laatst aangepast door

@Wieger-0

Beste Wieger en Hugo,

Wat leuk dat jullie je profielwerkstuk doen over duurzame bouwmethodes en dat jullie daarbij terecht zijn gekomen bij biobeton! Dit onderwerp sluit goed aan bij onderzoek dat aan de TU Delft wordt gedaan naar zelfherstellend beton.
        Ik ga kijken of ik jullie in contact kan brengen met iemand die hierbij betrokken is, zodat jullie meer inhoudelijke vragen kunnen stellen en misschien tips krijgen over hoe je hier een onderzoek rond kunt opzetten.
        Laat gerust weten of jullie al specifieke vragen hebben die ik alvast kan doorgeven, dan kan ik daar rekening mee houden bij het zoeken van de juiste contactpersoon.
        Met vriendelijke groet,
        Isabella

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 1
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors