Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

vraag over reactievergelijking

Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Scheikunde & Biologie
    2 Berichten 2 Plaatsers 510 Weergaven 2 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • L Offline
      Lisa123 0
      voor het laatst aangepast door

beste lezer,
      Ik ben bezig met een verslag maar ik loop heel erg vast. vooral bij vraag 3 die je hier ziet: e2042b75-137c-48b3-a142-b3f526d0bcdb-image.png
      ik kom uit op 100g vitamine C bij 100g en ik weet dat dat niet wat kan want op internet staat dat het 0,05g is. Wat doe ik hier fout?
      Alvast bedankt en groet, Lisa

B 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • B Offline
        barbaragrinn @Lisa123 0
        voor het laatst aangepast door

Hoi Lisa123 0 ,

Excuses voor de vertraging, de website heeft een tijdje niet gewerkt. Ik denk dat je nog even goed moet kijken naar de eenheid van M en de formule die je gebruikt. Daar zit nu namelijk een foutje in, als je die juist aanpast, zou het goede antwoord eruit moeten komen. Ik hoor graag of het gelukt is :)

Groetjes, Barbara

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Registreren Login
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors