Technische arm maken
-
Goedenmiddag,
Wij zijn een groepje van 4 leerlingen, met het keuzevak Technasium op 4 havo. Dit project telt mee voor ons eindexamen. Wij willen als opdracht een arm ontwerpen, waarmee verstandelijk beperkte mensen hun dagelijkse activiteiten beter kunnen doen, denk hierbij aan een spel spelen en dingen oppakken. Wij hebben hiervoor een expert nodig, die ons hierbij kan helpen. Kan iemand ons hierbij helpen?
-
Beste Fay,
Wat een ontzettend leuk en behulpzaam idee hebben jullie bedacht! Het is hierbij van belang om het vraagstuk goed af te bakenen. Het lijkt erop dat jullie een mechanisme willen gebruiken dat deze mensen kan voorzien van een arm. Ik behandel zelf de Civiele Techniek bij het PWS- Team en ben dus jullie aangewezen expert. Graag zou ik een keertje met jullie willen videobellen om zodoende over het vraagstuk te kunnen sparren!
Laat mij dit vooral weten als jullie dit willen!
Groetjes Max
-
@max
GoedenavondWij zouden heel erg graag een belafspraak met u willen maken, om dit te bespreken!
Met vriendelijke groet,
FayPeters -
Hoi @FayPeters,
Kunnen jullie eventueel aanstaande maandag van 15:00 tot 16:00? Zo niet, wat werkt voor jullie?Laat meer weten!
Groetjes,
Max
-
@max goedemorgen!
Dat zou helaas niet uitkomen voor ons, dan zitten we in de knel met onze lessen.
Zou aanstaande dinsdag van 10:30 tot 11:30 uitkomen voor u?Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Fay Peters -
@max Helaas zou ons dit ook niet uitkomen door een lesverschuiving. Zouden we woensdag 29 maart, om 9 uur bellen? Dan kunnen wij bellen van 9 tot 9:45. Ik hoor graag of dit uitkomt voor u!
-
Hoi @FayPeters,
Ja dat is helemaal goed, dit kan via Zoom. Zouden jullie mij van te voren wat vragen kunnen toesturen die jullie hebben? Dan kan ik me op deze manier voorbereiden.
Tot woensdag!
Groetjes,
Max
-
@max goedemorgen!
Even een vraag, hoe zouden we u kunnen bereiken via zoom?
En we hebben een aantal vragen bedacht, namelijk:
Ben u al eerder bij zo'n soort project expert geweest?
U heeft waarschijnlijk op school projecten gehad, hoe verliepen die?
Hoe denk u dat ons project zal verlopen? Denk hierbij aan het proces.
Aan het einde willen wij graag een prototype maken, kunt u ons hier ook bij helpen?
Mogen wij u bereiken als wij vragen hebben? En zo ja hoe?Met vriendelijke groet,
FayPeters -
Hoi @FayPeters,
Een van jullie moet even de app Zoom downloaden op je computer! Dan kun je op onderstaande link klikken en zal je mij zien verschijnen.
https://tudelft.zoom.us/j/91916355522Tot morgen!
Groetjes,
Max