Expertbegeleider gezocht meesterproef ruimtevaart
-
Beste TUDelft,
Voor O&O ben ik op zoek naar een expertbegeleider die mij kan helpen bij mijn meesterproef. Voor mijn meesterproef wil ik een onderzoek/ontwerp opdracht gaan doen met betrekking tot het opwekken van energie in de ruimte. Denk hierbij bijvoorbeeld aan space-based solar power. De meesterproef zal worden afgerond met het eindverslag en op 18 maart een presentatie.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Jules Teeuwen
-
Hoi @jules! Ik ben de aangewezen expert, dus je kunnen aan mij jullie vragen stellen. Als ik kan helpen hoor ik het graag!
Groetjes, Storm
-
Hey Storm Holman,
Dat is fijn om te horen. Wat is voor jou de makkelijkste manier om te communiceren? Als het kan zou ik het liefst via de mail communiceren zodat ik mijn docent in de cc kan zetten. Maar als het de bedoeling is dat de communicatie via het forum blijft is dat natuurlijk ook prima.
Groetjes,
Jules Teeuwen -
Hi @jules,
Communicatie houden wij het liefst over het forum. Dit om onze pool aan informatie te vergroten en te delen met de andere leerlingen. Hier kan je docent ook in meekijken en je kan hem/haar ook vermelden als hij/zij een account aanmaakt.
Tot snel,
Storm