O&O project delivery boys 5vwo
-
Hallo, wij zijn van het Maris College Belgisch Park en wij hebben hulp nodig van een werktuigbouwkundige. wij moeten voor ons O&O (onderzoek & ontwerp) project een simpelere mechanisme bedenken voor het huidige systeem dat een delivery box aan de fiets bevestigd zodat die om elke dikte zadelpen past, wat nu niet het geval is en een prototype maken hiervan. Wij willen graag advies hoe we het beste dit kunnen aanpakken. Als iemand interesse heeft met ons helpen met dit project, horen wij dit graag. Heb je nog vragen, beantwoorde wij die graag.
-
Hoi @benjito ,
Leuke opdracht! Ik kan jullie vast helpen. Hoe ver zijn jullie al in het project?
Groet,
Midas -
Hallo @Midas-Becker,
bedankt Midas dat je ons wilt helpen met ons project. We zijn nu bezig met een bouwplan hoe we ons prototype gaan maken. Is er manier hoe we makkelijker contact met je kunnen opnemen?Groet,
Delivery Boys -
Hoi @benjito ,
Goed om te horen dat jullie al goed bezig zijn! Je kunt me altijd bereiken via dit forum.
Groet,
Midas -
we hebben nu twee ideeën. Één daarvan is een nieuwe klem die je kan verstellen van omtrek het is gebaseerd op de afbeelding hieronder.
we hebben toen bedacht dat dit mogelijk niet sterk genoeg is dus hadden we bedacht dat er twee steun palen aan de bagage drager die je met simpele klemmen aan de onderkant van je fiets kan bevestigen, zodat die sterk genoeg is om de bagage drager en de box met het eten erin kan houden.ons tweede idee is meer een tool dan een mechanisme, het zijn allemaal cirkels die elk een andere diameter heeft die je dan om de zadelpen kan doen zodat de huidige klem wel past, dit is veel makkelijker te maken dan idee één. kan je ons je mening geven over wat slimmer zou zijn.
groet,
delivery boys -
Hoi @benjito ,
Goed dat jullie voortgang maken. Ik kan echter zo niet helpen. Ik weet namelijk niet hoe jullie tweede ontwerp eruit ziet en ik weet ook niet hoe het huidige klem systeem van de delivery box er uitziet. Zouden jullie duidelijke tekeningen kunnen sturen van alle ontwerpen?
Groet,
Midas