PWS Teleportatie
-
Beste student,
Ik ben Max en zit op het moment in 5 VWO, ik moet over een aantal weken mijn PWS voorstel inleveren en na een brainstormsessie met een leerling uit 6 VWO kwam ik op het onderwerp 'Teleportatie', een kladversie van de hoofdvraag zou kunnen zijn 'Is teleportatie van levende organismen mogelijk?'.Bij het profielwerkstuk hoort een bijpassend onderzoek, alleen is een onderzoek bij teleportatie een lastig iets doordat mijn school en ik de benodigde materialen hier niet voor hebben. Na wat rondstruinen op het internet en het lezen van artikelen stuitte ik op het onderzoek en de ontdekkingen die gedaan zijn binnen TU Delft. Bij het bespreken van mijn profielwerkstuk onderwerp zei mijn natuurkunde docent dat ik het onderzoek van mijn profielwerkstuk dan misschien bij uw faculteit zou kunnen doen, dus hierbij mijn vraag ; zou ik gebruik mogen maken van de opstelling voor teleportatie binnen TU Delft? En daarnaast mogelijke ondersteuning krijgen bij mijn onderzoek? Of zouden jullie misschien andere handige tips hebben wat een goed vervangend onderzoek zou kunnen zijn en wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor de reactie!
-
Hallo @maxvanoogen ,
Ik ben bang dat het gebruiken van de testopstelling niet voor iedereen toegankelijk is. Dit soort opstellingen zijn vaak erg duur en vragen vaak om veel expertise van het onderwerp. Mijn collega Coco is momenteel even op vakantie maar kan je misschien wel helpen met andere theoretische vragen over het onderwerp.
Groet,
Midas