Energie opwekken aan boord een schip
-
Beste Midas,
We zijn ondertussen al een eindje opgeschoten met ons project. We hebben nu een projectplan met een concrete opdracht en eisen, en wij zijn bijna klaar met ons onderzoeksverlsag. Het onderzoeksverslag zal u waarschijnlijk aan het begin van de volgende week ook ontvangen.
Na een tijd brainstormen zijn we ook met een heleboel ideeën tevoorschijn gekomen, alleen vinden wij deze nog niet heel creatief van aard. Zou u misschien een keer met ons kunnen bellen, of zelfs in het echt af kunnen spreken zodat wij samen zouden kunnen brainstormen?Groetjes,
Bram Vrij en Eveline van Hengel
[link text]([0_1578770751993_Projectplan O&O, 4Green.pdf](Uploaden van 100%) link url)
-
Ps. Er lijkt wat fout zijn gegaan met het uploaden van ons projectplan, excuses daarvoor. Ik ga het proberen werkende te krijgen.
-
Hallo @EVhengel ,
Als het uploaden niet lukt kun je me een chatberichtje sturen en kunnen we het op die manier oplossen.
-
Hallo Midas,
Wij hebben ondertussen een aantal ideeën bedacht voor ons probleem. Wanneer zou het u uitkomen om met ons hierover in overleg te gaan?
Wij hebben niet echt een voorkeur qua datum, maar het liefst wel zo snel mogelijk.Groetjes!
-
Ik kan morgen om 13.15 met jullie bellen. Komt jullie dat uit? Of willen jullie langskomen?
-
@Midas-Becker,
13.15 komt voor ons perfect uit, we hebben dan namelijk een tussenuur. We hebben wel wat schetsen die we willen delen/tijdens het telefoongesprek willen maken en met u zouden willen delen. Is er misschien een mailadres waar we deze naar toe zouden kunnen sturen. Of zou u kunnen Skypen tijdens het overleg?
-
Helemaal goed, ik heb jullie een persoonlijk bericht gestuurd.
-
Hoi Midas,
Wij hebben ondertussen ons eindverslag af weten te ronden. Waarschijnlijk heeft u al een bericht gekregen van onze docente (mevrouw Verkerk) hierover.
In het bijgevoegde document zit ons overslag.
[0_1584891326325_Eindverslag, 4Green .docx](Uploaden van 100%) -
Er is weer wat mis gegaan met het delen van ons verslag, in de onderstaande link staat een link naar de google docs versie van ons document.
https://drive.google.com/file/d/1hadAflzwz5h46wnuSTHnc_SZ5gyPsKoW/view?usp=sharing -
Hallo @EVhengel ,
Ik heb geen bericht ontvangen van mevrouw Verkerk. Ik neem aan dat ik een feedbackformulier moet invullen? Die moeten jullie dan ook nog even delen.
-
Dit klopt helemaal!
In de onderstaande link staat een online versie van het beoordelingsformulier.
https://docs.google.com/document/d/1slSG5kIPec5QQNXVQ0Oa15LwByeQhv6T09gFGeKY-9k/edit?usp=sharing -
Ik heb de feedback naar mevrouw Verkerk gestuurd!