PWS Tanderosie
-
Geachte meneer/mevrouw,
Ik heb jullie al een mail gestuurd waarin ik uitgelegd heb dat ik een pws moet doen en mijn onderwerp is tanderosie.
Mijn hoofd- en deelvragen zijn:
Hoofdvraag: Wat is de oorzaak van tanderosie?- Hoe zit het menselijke gebit in elkaar?
- Wat is het effect van zuren in voeding op je gebit?
- Wat is het effect van zuren in dranken op je gebit?
Ik wil dit doen door echte tanden in verschillende concentratie zuren te doen als de dranken/voeding die ik ga kiezen (bvb cola, appelsap enzo). Daarnaast wil echte tanden ook in de dranken en voeding leggen. Omdat ik weet dat voeding gaat bederven na een tijdje, dacht ik dat het handiger was om de tanden zowel in de voeding/dranken als in verschillende concentratie zuren te leggen.
Ik wil daarom graag naar een pws-middag komen en kijken met jullie hoe en waar ik het best dit proef kan opzetten.
Ik hoop heel erg dat jullie me hierbij kunnen helpen, want door jullie zou ik over echte tanden beschikken wat nodig is bij mijn proef.
Ik moet voor volgend schooljaar al weten wat ik precies ga doen met mijn proef zodat ik na de vakantie meteen kan beginnen met het uitvoeren van mijn proef.
Ik zie jullie reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,
Sodaba -
Beste Sodaba,
Je zou bij ons op een pws-middag kunnen komen, alleen zijn er dit schooljaar geen pws-middagen meer. Deze komen volgend schooljaar weer. Ook beschikken wij niet over echte tanden, of kan jij ergens aan echte tanden komen als jij een goede proefopstelling hebt. Dit kan niet ik helemaal uit jouw vraag opmaken.
Maar als je je opgeeft voor een pws-middag voor volgend schooljaar kunnen wij dan wel kijken naar hoe wij een goede proef kunnen opzetten.
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft -
Beste Ismene,
Bedankt voor je reactie. Ik had in mijn vorige bericht gevraagd of jullie over echte tanden beschikken. Ik kan er niet aan echte tanden komen ergens anders. Ik wil wel een keer z.s.m. naar een pws-middag zodat we samen kunnen kijken hoe we het proef het beste uit kunnen voeren.
Ik zie je reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,
Sodaba
-
Beste Sodaba,
Wij beschikken ook niet over tanden en kunnen hier ook niet aankomen. Maar je kan wel langs komen voor de pws-middag ergens komende week/ begin volgende week komen de dagen waarop de pws-middagen zijn te zien op de site. Als je je hierdan voor opgeeft kunnen we samen iets bedenken.
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft -
Beste Ismene,
Ik heb een mail gestuurd dat ik naar een pws-middag z.s.m. wil komen, maar ik heb geen reactie meer gekregen.
Ik zou vorige week al met mijn proef moeten beginnen, maar dat lukt helaas niet omdat ik niet weet hoe ik verder moet. Graag wil ik uw help hiernij.
Dit was mijn mail naar scholierenlab:
"Ik heb met Ismene Usman gemaild en we zijn tot conclusie gekomen om een dagje langs te komen voor een pws-middag. Ismene zei in haar bericht dat ik ergens komende week of begin volgende week langs zou kunnen komen.
Ik zou donderdag 12e, vrijdag 13e en volgende week behalve woensdag kunnen langs komen.
Ik doe mijn pws alleen en zou dus alleen komen. Mijn onderwerp is tanderosie.
Hierbij de link naar mijn topic.
https://forum.pwstudelft.nl/topic/2930/pws-tanderosie/4?loggedin
Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is en op welke dag ik zou kunnen komen."Kan je me informeren hoe ik verder moet? Ik wil heel graag naar een pws-middag komen.
Met vriendelijke groet,
Sodaba
-
Beste Sodaba,
Ik denk dat er iets mis is gegaan binnen de communicatie bij ons excuses hiervoor. De PWS middagen dat ik beschikbaar ben zijn: 27 sep, 4 okt en 18 okt. Op een van deze dagen zou je dus langs kunnen komen. Als je hier laat weten welke dag je kunt, dan gaan we samen op die dag aan de slag. En als je nog een keer een mailtje stuurd naar scholierenlab op welke dag je komt en je telefoonnummer stuurt dat komt het ook goed bij ons in de database!
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft -
Beste Ismene,
Bedankt voor je reactie. Ik kan 27 september komen. Ik zal weer een mailtje sturen naar scholierenlab.
Krijg ik trouwens verder nog informatie over waar en hoe laat ik er precies moet zijn?Groeten,
Sodaba
-
Beste Sodaba,
Top! Ik stuur je een mailtje met alle informatie.
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft