PWS holografie
-
Beste meneer/mevrouw,
Mijn naam is Ruth Visscher en ik zit op het Driestar College in Gouda. Ik zou heel graag mijn PWS over holografie te schrijven. Het lijkt me heel interessant om zelf een hologram te maken. Nou zag ik dat daar al vaker vragen naar zijn geweest en ook dat het niet altijd mogelijk was. Is er inmiddels misschien een mogelijkheid om een hologram te maken op de TU in Delft? Ik heb zelf namelijk niet de materialen.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Ruth Visscher -
Beste @R-Visscher
Excuses voor mijn late reactie, ik was op vakantie!
Ik heb inderdaad vaak aanvragen gehad en tot nu toe altijd zonder succes. Ik heb wel een persoon op de TU die jullie kan helpen met het bestellen van het materiaal en die jullie kan helpen met het uiteindelijk maken van een hologram.
Zou ik jou met hem in contact brengen?
Ik hoor snel van je.Groetjes,
Thom
-
Thom Woudstra hoi! ik hou ook mijn pws over holografie, in principe kan ik zelf aan een heleboel benodigdheden komen, het enige wat ik mis is een aantal holografische platen, stuk of 4. is het mogelijk om die ook vanuit TU delft te bestellen?
groetjes Jade hartkamp.
-
Beste Thom Woudstra
Ook van mij sorry voor de late reactie. Dat zou super zijn! Graag krijg ik de contactgegevens.
Groetjes, Ruth -
Ik stuur zijn mail, via de chat. Graag even in de mail vermelden dat je zijn mail van mij hebt via PWS TU Delft!
Groetjes,
Thom
-
Beste @jadehartkamp,
De holografische platen kan ik niet voor je bestellen via de TU, sorry daarvoor..!
Heb je andere sites gevonden waar je ze kan kopen?Groetjes,
Thom