PWS holografie Practica
-
Dit bericht is verwijderd! -
Beste @Maxus,
Holografie is een doorn in het oog voor mij. Vaker krijg ik proef aanvragen hierover, maar tot nu toe altijd zonder succes.
Toevallig sprak ik mijn teamleider laatst en die zei dat er wellicht iets mogelijk is binnenkort. Ik zal dit even navragen bij haar.
Je hoort spoedig van me!Groetjes,
Thom
-
Beste @Maxus,
Op 8 oktober is het zogenaamde weekend van de wetenschap op het science center. Daarbij is er een tentoonstelling met en wellicht een workshop/demo over holografie. Wellicht dat dit interessant is voor jou. Deze dag is gratis en voor iedereen. Ik krijg nog wat meer details over deze dag van mn teamleider.
Lijkt je dat interessant?Groetjes,
Thom
-
Beste Thom Woudstra,
Toevallig doe ik ook mijn PWS over holografie. Ik zou graag willen weten of de tentoonstelling over holografie op 8 oktober doorgaat? dit lijkt me zeer interessant en nuttig voor mijn PWS. Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,
Yannick -
Beste @yannickvisser,
Dit gaat zeker door, ik zal je morgen wat extra info geven over deze dag.
Groetjes,
Thom
-
Beste @yannickvisser en @Maxus,
Dit is wat ik door heb gekregen over de tentoonstelling
Holografie tentoonstelling
Beleef holografie bij deze eenmalige pop-up tentoonstelling. Je kunt al je vragen over holografie stellen en als klap op de vuurpijl je eigen hologram maken.Deze pop-up tentoonstelling is er in het kader van het Weekend vd Wetenschap en zowel zaterdag als zondag toegankelijk, maar alleen op zondag is entree gratis en alleen op zondag is er de workshop ‘maak je eigen hologram’. Ook de workshop is gratis en open voor alle bezoekers en vol = vol (je kunt je niet van te voren aanmelden).
Wat betreft de workshop, daarvan weet ik niet op welk niveau dit is. Dus daarvan kan ik niet helemaal zeggen of dit voor jullie geschikt is, maar ik raad jullie zeker aan te komen. Het is een unieke gelegenheid om verschillende soorten hologrammen bij elkaar tentoongesteld te zien en om vragen te stellen.
Ik raad jullie ook aan om hier eens naar te kijken: http://www.holoprint.nl/Brochures/Holografie.pdf
Groetjes,
Thom
-
Beste @Maxus,
Goed om te horen ik ga deze week contact op nemen met Thim.
Groetjes,
Thom
-
Beste @Maxus,
Even een update: ik heb met Thim gemaild. Voorlopig kunnen scholieren op de TU geen hologrammen maken, ivm materiaal begeleiding en tijd. Nou zou Thim jullie waarschijnlijk, ik zeg hier waarschijnlijk omdat ik nog op reactie van mn laatste mail wacht, wel willen adviseren en op weg willen helpen met het opzetten van jullie proef. Hij verwees naar deze site http://litiholo.com/ hier kan je instantaan holografische platen (+ een hele kit volgens mij) kunnen kopen. Deze moeten jullie helaas dan zelf aanschaffen, vraag aan je begeleider of hier budget vanuit de school voor is. Ik hoop dat ik jullie genoeg heb weten te informeren en ik hou jullie op de hoogte als jullie mail contact kunnen zoeken met Thim.
Groetjes,
Thom
-
@Maxus
Beste Jolanda en Koen,
Ik heb Thim gesproken. Wat ik van hem begreep had hij geen opstelling op dit moment om mee te werken, dus dat wordt dan denk ik lastig. Wel gaf hij aan dat jullie contact met hem op kunnen nemen via de mail voor advies. Ik stuur z'n via de chat.
Groetjes,
Thom