PWS Slimme Medicijnen
-
[h]Vraag van ManonRilinda[/h]
Hallo,Wij houden ons profielwerkstuk over slimme medicijnen. Als in ziekteverwekkers die gemodificeerd worden tot een specifiek gericht medicijn, en andere methodes zoals met nanotechnologie en de Ipill.
Onze vragen:
Wat voor onderzoek als in een proefje of iets dergelijks kunnen we hiermee doen?
Hebben jullie extra informatie of bronnen m.b.t. dit onderwerp?We hebben ons plan van aanpak er bijgevoegd
Manon & Rilinda
[h]Reactie van Joost Willems[/h]
beste Manon en Rilinda,excuses voor het late antwoorden. Dit is in verband met de zomervakantie, waardoor veel mensen langere perioden weg zijn. Vanaf nu ben ik in Nederland en kan ik helpen.
Jullie plan van aanpak kon ik er niet bij vinden. Als jullie mij je emailadres in een pm sturen, dan kan ik jullie terug mailen en heb je mijn emailadres evt voor de bijlagen.
hebben jullie nog steeds dezelfde vragen. Zijn jullie al wat gevorderd?
Laat maar horen. Vanaf nu ben ik in Nederland en kan ik jullie helpen.
met vriendelijke groet,
Joost Willems[h]Reactie van Joost Willems[/h]
beste Manon en Rilinda,ik zal jullie vraag even aan iemand doorgeven die er iets meer verstand van heeft. Die gaat kijken of wij jullie kunnen helpen.
je hoort snel van ons.
met vriendelijke groet,
Joost[h]Reactie van Berend van Meer[/h]
Beste Manon en Rilinda,Jullie vragen zijn nog heel erg algemeen, slimme medicijnen bestaan op heel veel verschillende medische vlakken. De TU Delft is hier niet heel veel mee bezig, maar de onderzoeksgroep die zich met bionanoscience bezig houdt is die van Cees Dekker en dit is zijn site: ceesdekkerlab.tudelft.nl/.
Wellicht vinden jullie daar een interessant onderwerp. Je kan rechtstreeks contact opnemen met hun of je kan via deze weg nog een specifiekere vraag stellen. Misschien kunnen we jullie in dat lab een proefje kunnen laten doen!
Groeten,
Berend