Biodiesel Workshop - 25 november - Inschrijving GESLOTEN!
-
Hallo allemaal,
Er is wat onduidelijkheid over de biodiesel workshop, omdat er nog geen datum is geprikt. Dit komt omdat er binnen mijn faculteit een reorganisatie heeft plaatsgevonden. Hierdoor zijn er een aantal dingen veranderd m.b.t. de workshop. In de week van 11 november ga ik kijken of de workshop op de nieuwe locatie mogelijk is. Vanaf dan zal ik ook een datum prikken, deze zal waarschijnlijk aan het einde van november zijn.
Zodra ik meer duidelijkheid heb zal ik dat hier laten weten, dus houdt dit topic in de gaten!Groetjes,
Tirsa -
Hoi allemaal,
Ik heb vandaag de workshop getest. Helaas is er om de een of andere reden iets mis gegaan tijdens de proef. Ik ben dit aan het proberen op te lossen. Woensdag zal ik de proef nog een keer uitvoeren. Hopelijk gaat deze dan wel goed. Binnenkort horen jullie dus meer!
Groetjes,
TirsaP.S. Als de workshop plaatsvindt, zal dit waarschijnlijk 25 november zijn.
-
Wow, de inschrijvingen zijn onwijs hard gegaan! De workshop zit helaas nu al vol. Als je dit jaar (of begin volgend jaar) de workshop nog wilt volgen kan je het interesse formulier invullen. Het is dan belangrijk dat je de deadline van je PWS invult, dan ga ik kijken of het zin heeft om binnenkort nog een workshop te organiseren.
Groetjes,
Tirsa -
Yes! De proef is vandaag gelukt. Jullie kunnen je vanaf nu inschrijven voor de workshop via het inschrijfformulier. Als je je inschrijft is het belangrijk dat je je per groepje maar 1x inschrijft en in het formulier opgeeft met hoeveel jullie komen.
Helaas zijn er maar zeer beperkt plekken beschikbaar i.v.m. de veiligheid. Mochten er veel aanmeldingen zijn die buiten de beschikbaarheid vallen ga ik proberen om nog een workshop te organiseren. Deze zal dan in december of begin volgend jaar plaats vinden. Als jullie je hebben inschreven krijgen jullie nog een persoonlijke bevestigingsmail om te laten weten of je definitief mee kan doen.
Zoals hierboven aangegeven is zal de workshop 25 november plaatsvinden. De precieze tijden weet ik nog niet precies, maar houdt er de hele dag voor vrij.
Misschien tot de 25e!Groetjes,
Tirsa