Bio Diesel Workshop
-
Hoi,
Een vriend en ik zijn bezig met een PWS over bio diesel en wij hebben het interesseformulier ingevuld voor de bio diesel workshop die jullie aanbieden, maar wij hebben daar nog niks over teruggehoord. Gaat die workshop nog door? Wij zouden het fijn vinden om te weten waar we aan toe zijn:)
Dankjewel!
-
Hoi Tirsa,
Dat is goed om te horen! Is er inmiddels al iets meer over bekend? En is de kans groot dat de workshop voor december plaats zal vinden?
Alvast bedankt,
Niek
-
Beste NiekCGU,
De workshop gaat zeker door. Ik ben in overleg met degene van de universiteit die bij deze workshop helpt. Zodra ik een datum heb zal dat op het forum gemeld worden en zullen jullie op de hoogte gesteld worden. Ik kan helaas nog niet zeggen wanneer dit zal zijn. Jullie horen van me!
Groetjes,
Tirsa -
Beste Niek,
Door een reorganisatie binnen mijn faculteit is de locatie van de workshop verplaats, vandaar dat ik nog niet eerder heb gereageerd. Ik ga in de week van 11 november kijken hoe goed de workshop op deze nieuwe locatie te doen is. In die week zal ik dan ook een datum prikken. Ik ben van plan eind november de workshop te geven. Wanneer de datum bekend is zal ik hier weer een berichtje plaatsen.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.Groetjes,
Tirsa