Biodiesel workshop 16 november 2012
-
Hallo allemaal,
We zijn bezig om een biodiesel workshop te organiseren in oktober. Klik hier voor meer informatie. Als je interesse hebt laat het dan hier weten!
-
Hoi Renske,
Wat leuk dat je interesse hebt in de biodieselworkshop. Ik ben momenteel nog in overleg met mensen van de faculteit om een datum te kiezen. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten en ook op de workshoppagina vermelden. Hou de site dus in de gaten!
-
Hallo Margje,
Het schooljaar is weer begonnen en ik moet een pws maken. Vorig jaar had ik al bedacht dat ik het graag over biodiesel zou willen doen. Ik moet mijn pws combineren met een ontwerp opdracht. Deze workshop komt dan ook als geroepen! Het lijkt mij erg leuk om hier aan deel te nemen.
Dus mijn vraag: Is er al een datum bekend? Ik moet dit namelijk ook met mijn school overleggen (of ik vrij kan krijgen)Groetjes Renske de Vries
Leerling 6vwo, Lindenborg te Leek (Groningen)
-
Hoi allemaal!
Doe jij een profielwerkstuk over biobrandstoffen, dan is de biodieselworkshop echt wat voor jou! Tijdens de workshop zullen we biodiesel maken van verschillende plantaardige olien, op deze manier maken we biodiesel met verschillende samenstellingen. Vervolgens zullen we deze producten analyseren met een gaschromatograaf om de samenstelling te bepalen. Wil jij dus een veelzijdig practicum doen voor je profielwerkstuk, schrijf je dan hier in voor de biodieselworkshop! De workshop wordt gehouden op 16 november en duurt de hele dag.
Ik hoop jullie snel te zien!
-
De biodieselworkshop wordt gehouden op 16 november 2012! Schrijf je snel in, plaatsen zijn beperkt.
-
Ik ga deze week een datum plannen, waarschijnlijk wordt het de eerste week van november!
-
Hallo Margje,
Is er inmiddels al een datum bekend? Dit zou erg fijn zijn in ver band met mijn profielwerkstuk.
Groetjes,
Renske de Vries
-
Hallo,
Wanneer komt de mail met informatie over de biodiesel-workshop?
Groetjes,
Corné
-
Hoi Corne,
Ik heb net de mail verstuurd!
Tot vrijdag!
-
Nog steeds niks ontvangen, heb m'n mailbox geleegd dus als het goed is zou het moeten lukken nu!
-
Corne kun je even laten weten of je de email hebt ontvangen. Via mijn mail kreeg ik hem terug omdat je mailbox vol zou zitten. Heb nu een mail gestuurd via het forum, hoop dat het nu gelukt is.
-
Heb het nogmaals gemaild, laat maar weer even weten of je het hebt ontvangen
-
Mail ontvangen! Tot vrijdag!