Pws methaanhydraten
-
hey,
wij doen ons profiel werkstuk over methaanhydraten en het gebruik ervan. nou weten wij dat het een redelijk nieuwe brandstof is etc. maar voor ons profielwerkstuk moeten we ook een experiment gedeelte doen. ons internet onderzoek toont aan dat jullie (de tu delft) het verst zijn met onderzoek naar methaanhydraten. kunnen jullie ons helpen met ideeën voor een experiment met methaanhydraten, omdat het zo nieuw is, is er nog betrekkelijk weinig over te vinden. Ideeën maar ook verslagen van eerdere onderzoeken door jullie uitgevoerd zijn welkom.
alvast bedanktNeem het liefst contact op via mijn e-mail adress (michiel.v.d.roest@hotmail.com)
-
Hoi Michiel,
Ik zou even moeten kijken of er mensen binnen onze universiteit hiermee bezig zijn, dus dat houd je nog van me tegoed. Als je TU/e schrijft, is dat de afkorting voor TU Eindhoven en niet Delft, dus ik weet niet zeker waar je deze informatie gevonden hebt?
Verder heb ik voor jou de volgende link, waar je ook het gehele pdf kan downloaden, waar je misschien wat aan hebt. Verder mail ik je een paper. Wat ik zo snel gevonden heb, is er vooral alleen modeleer werk mee gedaan (dus niet echt experimenten). Dat kan ook wel heel leuk zijn om als PWS te doen, maar ik weet niet of je daar precies naar op zoek bent.
Succes,
Sara -
Hallo
We zijn nu wat verder met het onderwerp.
We vragen ons alleen af of we zelf op op de TU Delft een onderzoek kunnen doen met Methaanhydraat.
Want we hebben zelf een experiment opgesteld alleen de uitvoer op onze eigen school is niet mogelijk.Met vriendelijke groet
Lars Middel -
Hoi sara
wij zijn iets verder gegaan met onze internet research en hebben het Sustainable Mobility Programme gevonden, dit is een langlopend project in samenwerking met shell en een van de 8 hoofdpunten waren methaanhydraten, het is nog onduidelijk of dit project nog loopt want er zijn 'voorlopige resultaten' gepubliceerd in 2010 (3-sept) wat suggereerd dat het nog steeds loopt. kunt u hier meer over vinden of ons misschien wel in contact brengen met de expert in methaanhydraten van dit onderzoek.
bij voorbaat dank
en met vriendelijke groetenMichiel
-
Hoi Lars,
Onderzoek doen op de TU gaat helaas nooit zomaar. Ik kan voor je kijken wat ik kan doen, maar ik zou dan wel wat meer details nodig hebben over wat je precies wilt doen. Op die manier weet ik ook aan wie ik dit zou kunnen vragen.
Je zou het in een PM aan me kunnen laten weten.
Groetjes,
Sara -
Hoi Michiel,
Ik heb gekeken naar dat onderzoek en is dat afgelopen! De onderzoeken waren gestart in september 2006, en als mensen promoveren doen ze daar (maximaal) 4 jaar over.
Maar, ik heb wel diegene die het onderzoek heeft uitgevoerd voor je gevonden. Het e-mail adres is Y.Y.He@tudelft.nl en de persoon heet Yuanyuan He.Succes !