Protheses
-
Hee @Stephanie ,
Klinkt als een goed plan! Waar gaan jullie de informatie vandaan halen? Welk programma gaan jullie gebruiken om een 3D-model te maken?
Groetjes,
Midas -
Hey @Midas-Becker ,
Wij gaan de komende dagen even uitzoeken hoe wij dit het beste kunnen aanpakken en dan laten we het je eind deze week weten. Volgende week hebben wij een afspraak bij een orthopedie praktijk waar wij een heleboel informatie zullen krijgen over protheses, zodat wij hier vervolgens mee verder kunnen werken.
Groetjes,
Stephanie en Lot -
-
@Midas-Becker ,
Het is ons na wat uitproberen van programma's en wat onderzoek nog niet gelukt om een 3D-model te maken. Heb jij hier misschien een idee voor? Wij denken dat wij hier te weinig kennis over hebben om een goed en duidelijk model te kunnen maken. Het lijkt ons namelijk wel ontzettend leuk om een schaalmodel te kunnen printen!
Groetjes,
Stephanie en Lot -
Ik heb al vaak scholieren geholpen met 3D-printen. Een deel van jullie PWS is natuurlijk om zelf nieuwe dingen te leren. Jullie zullen dus toch echt zelf het model moeten maken. Veel scholieren gebruiken 123D design.
Groetjes,
Midas -
Hallo @Midas-Becker ,
Wij zijn druk bezig geweest met het ontwerpen van een handprothese en we zijn al redelijk ver op weg. Is het nog steeds mogelijk om ons ontwerp bij jullie in 3D te printen? En wanneer zou hier mogelijkheid voor zijn? Het lijkt ons erg leuk om dit bij onze presentatie te kunnen laten zien!
Groetjes,
Stephanie en Lot -
Hee @Stephanie ,
Hebben jullie al een 3D-model in de computer gemaakt? Dan kan ik pas uitzoeken of we het kunnen printen.
Groetjes,
Midas -
Hey @Midas-Becker ,
Ja, wij hebben een 3D-model in de computer gemaakt! Dus we zouden graag een afspraak willen maken. Week 46 zou voor ons heel erg handig zijn, want dan hebben wij net onze toetsweek gehad!
Groetjes,
Lot en Stephanie -
Hee @Stephanie ,
Wat zouden jullie in de afspraak willen bespreken? In principe willen jullie alleen onze printers gebruiken toch?
Stuur me het bestand maar. Dan kan ik kijken of we het kunnen printen.Groetjes,
Midas -
@Midas-Becker ,
Ja klopt! Waar kunnen wij het naartoe sturen?
Groetjes,
Lot en Stephanie -
-
@Midas-Becker .
Wij hebben vorige week maandag een mailtje gestuurd met het model, maar nog geen reactie. Wanneer kunnen wij dit verwachten? We moeten namelijk binnenkort ons profielwerkstuk afronden.
Groetjes,
Lot en Stephanie -
Hee @Stephanie ,
Ik ben momenteel op vakantie. Ik ben de 13e terug dan zal ik naar jullie model kijken.
Groetjes,
Midas