Machine die kabels kan bewerken, ontwerpen
-
Beste student/ studente
Wij zijn 3 VWO 6 leerlingen van het Libanon Lyceum. Wij zijn op zoek naar een expert voor onze meesterproef. De expert is iemand die ons kan helpen als wij zelf iets niet helemaal begrijpen. Ons project is het ontwerpen van een machine die lusjes kan maken in staalkabels. Deze staalkabels moeten door een aluminium ring heen en terug worden geschoven. De aluminium ring moet vervolgens onder hoge druk samengeperst worden. De machine moet deels of helemaal automatisch zijn.
Bij het ontwerpen van de machine zoeken wij iemand die verstand heeft van werktuigbouwkunde. -
Hee @Florens ,
Ik ben werktuigbouwkundige en help jullie graag met jullie meesterproef!
Groetjes,
Midas -
@Midas-Becker
He Midas,
Leuk dat je onze expert wil worden. Op dit moment zijn we bezig met de projectomschrijving.
We hebben deze bijna af en als dat zover is sturen we die graag door. Zou je je mailadres naar ons kunnen sturen, dan kunnen wij via dit adres de projectomschrijving sturen.Met vriendelijke groet,
Florens de Lange, Roos van Breest Smallenburg en Bas van Tiggelen
-
Hee @Florens ,
Je kunt jullie bestanden ook delen via het forum. Dit is overzichtelijker.
groetjes,
Midas -
@Midas-Becker
He Midas,
Voor onze projectomschrijving hebben wij jouw E-mail adres en telefoonnummer nodig. Zou je deze naar het volgende E-mail adres kunnen sturen: roosbreest@gmail.com
Wat extra achtergrondinformatie over jou zou ook heel fijn zijn.groetjes,
Roos, Bas en Florens
-
Hee @Florens ,
Ik ben Midas Becker, 22 jaar oud en heb vorig jaar mijn bachelor werktuigbouwkunde afgerond.
Helaas mag ik alleen contact met jullie houden via het forum. Ik communiceer namelijk alleen met jullie. Als jullie school vragen heeft over het technasium programma en mijn betrokkenheid kan dat via mijn begeleider gecommuniceerd worden.
met vriendelijke groet,
Midas