PWS bliksem
-
Hallo Julia, Melanie en Amy,
Ik heb gekeken naar jullie word-bestand. Ik vraag me af waar jullie precies mijn hulp nodig bij hebben, want het ziet er naar uit dat jullie dit gewoon zelf kunnen maken!
Jullie zouden misschien wel nog wat meer deelvragen kunnen bedenken!Ik hoor van jullie!
Groetjes,
Thom
-
Hoi Thom!
Misschien dat het er niet echt duidelijk staat, maar we wilden graag het practicum van de kelvindruppelaar bij jullie op de TU doen als dat zou kunnen :)
We horen graag of dit kan!
Groetjes, Amy, Julia & Melanie -
Hallo Amy, Julia en Melanie,
Ja dat heb ik gelezen, maar het ziet er naar uit dat jullie dit zelf kunnen maken?
Ik bedoelde, waar precies hadden jullie bij deze proef mijn hulp nodig?Groetjes,
Thom
-
Of hebben jullie alleen een plekje nodig om dit apparaat te maken?
-
Hoi Amy, Julia en Melanie,
Ik heb zelf nog nooit zo en apparaat gemaakt, dus weet er zelf niet al te veel van af.
Maar ik ben zeker bereid jullie te helpen. Als jullie de spullen meenemen die nodig zijn en even een lijstje opstellen van benodigde gereedschap. Dan ga ik even kijken of we dit mogelijk kunnen maken!
Daarna kunnen we een datum plannen.
Ik hoor van jullie!Groetjes,
Thom
-
Hoi Thom!
Het gaat vooral om de plek waar we het kunnen maken, maar we zouden het erg fijn vinden als er iemand in de buurt is aan wie we vragen kunnen stellen mocht het niet gaan zoals gepland.
Hopelijk is dit mogelijk :)
Groetjes Amy, Julia & Melanie
-
Hoi Thom!
In het document hadden we een lijstje gezet met materialen due we zelf hebben of kunnen verzorgen, en op datzelfde lijstje staan ook de materialen die we niet zelf mee kunnen nemen. Is dit lijstje voldoende, of wil je een wat meer gedetailleerde beschrijving?
Groetjes Amy, Melanie & Julia
-
Ha Amy, Melanie en Julia,
Iets gedetailleerder zou fijn zijn, ook zou ik dus willen weten wat voor gereedschap etc. je nodig hebt!
Groetjes,
Thom
-
Hallo Thom,
hier is ons begin van het practicum die we ook tijdens het practicum als verslag wilden gebruiken.
De benodigdheden staan erbij, waar geen "nemen we zelf mee" tussen haakjes staat, kunnen wij dus zelf niet meenemen of hebben we niet op school liggen. Het zou dan fijn zijn als dit op jullie school wel kan geregeld worden. Zoals je kunt zien hebben we dus niet zoveel gereedschap nodig. Gereedschap is dus niet nodig. De blikken zonder bodem knippen we thuis van tevoren uit. Verder wordt alles gedaan met de hand.Ook willen we even duidelijk maken dat ons PW al voor de kerstvakantie af moet zijn, dus als het kan snel een afspraak moeten maken om dit practicum uit te voeren op jullie school. De volgende stap leek ons dan ook handig om alvast een datum af te spreken. Met uiterste datum de week van 21 november, anders kunnen we gewoonweg niet ons PW op tijd afmaken.
Groetjes,
Amy, Melanie en JuliaHier het verslag voor ons practicum (via documenten ging opeens niet meer):
-
Beste Amy, Melanie en Julia,
De objecten waar niet achter staat nemen we mee, kunnen jullie ook gewoon zelf meenemen/maken! Voor het geïsoleerde statief heb je een niet geleiden materiaal nodig (welke materialen geleiden niet?), als het goed is, hoeft het reservoir niet per se geleidend te zijn zie bijv. dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=om92YWOpTVk.
Ik wil jullie helpen met het in elkaar zetten van de druppelaar, maar alle benodigdheden voor een druppelaar kunnen jullie zelf meenemen!!Groetjes,
Thom
-
Thom Woudstra is goed hoor! Zouden we begin november langs kunnen komen? Ik weet niet wat jou het beste uitkomt, dus heb jij voorstel data?
Groetjes Amy -
Ha Amy,
Deze vraag was helemaal verdwenen in onze vragen tool.. Ik vroeg me al af waarom jullie nog niet langs waren gekomen... Het spijt me heel erg. Ik hoop dat jullie deadline nog niet is verstreken en dat we samen nog dit afkunnen maken!
Nogmaals mijn excuses!!Groetjes,
Thom
-
Begin november gaat dus niet meer lukken. Hebben jullie nog bepaalde data?
-
Thom Woudstra Helaas moet ons pw morgen ingeleverd worden. We hebben de kelvindruppelaar thuis gemaakt, maar hij werkte niet
-
Oh wat jammer... Mijn welgemeende excuses..!