Pws IO
-
Hallo,
Ik zit dit jaar in 6 vwo en ben van plan om volgend jaar industrieel ontwerpen te gaan doen. Nu leek het me een goed idee om hier mijn pws op aan te laten sluiten.
Om alvast wat ervaring op te doen voor de studie, vroeg ik me af of jullie misschien wat voorbeeld projecten zouden kunnen geven. Dan zou ik zo'n project alvast uitgebreid kunnen uitwerken en hiermee ervaring kunnen opdoen. Ik wil de nadruk vooral op het ontwerpen leggen.
B.v.d.
Daan -
Beste Daan,
Op de faculteit van Industrieel Ontwerpen worden heel veel projecten gedaan, en die wisselen elk jaar. Omdat creativiteit een grote rol speelt, kan je denk ik het beste zelf een leuk project voor je PWS verzinnen. Om jezelf een beetje een richting te geven, kan je alvast wat meer lezen over de onderzoeksrichtingen die ze op de faculteit hebben. Dat staat allemaal uitgelegd op deze website . Als je een beetje doorklikt kan je alle onderzoeksrichtingen bekijken.
Als je een idee heb bedacht in welke richting je wil kijken, help ik je graag verder met het afbakenen van het onderwerp en het opstellen van je hoofd- en deelvragen.
Heb je daar wat aan?