PWS algen biobrandstof
-
Een vriendin en ik doen onze PWS over algen en kijken vooral naar het maken van algen biobrandstof. 1 van onze deelvragen is: Wat is het productieproces van biobrandstof? Dit houd de eerste generatie, de tweede generatie en de derde generatie in. Nu zou ik graag willen weten of iemand hier misschien een goede link voor heeft, omdat de links over zelf biobrandstof maken gaan of niet de goede info bevatten. Wij willen vooral weten hoe bedrijven dit maken. Onze vraag is dus waar we goede informatie kunnen vinden?
Groetjes Agnes -
Beste Agnes,
Aangezien ik vandaag een tentamen heb, heb ik nog geen tijd gehad om goed naar je vraag te kijken. Ik zal er morgen of dit weekend nog eens goed naar kijken.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Agnes,
Een tip wanneer je begint met zoeken naar informatie: Wikipedia. Wikipedia zelf is meestal geen goede bron, maar op Wikipedia staan vaak referenties en doorverwijzingen naar andere pagina's. Dit zijn vaak wel goede bronnen. Zo staat daar ook dit bestand tussen, misschien heb je daar wat aan. Verder is het ook altijd slim om even in het Engels te zoeken. Op deze pagina staat misschien ook wel wat informatie waar jullie wat aan hebben. Als je wetenschappelijke artikelen zoekt, kan je sites zoals google scholar of scopus gebruiken (voor Scopus heeft je school wel een licentie nodig), maar die artikelen zullen waarschijnlijk erg ingewikkeld zijn.
Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag!Groetjes,
Tirsa -
Beste Tirza,
Ik snap dat je geen tijd hebt. En alvast bedankt voor het kijken.
Groetjes Agnes -
Beste Tirsa,
Bedankt voor de informatie. Ik denk dat ik hier zeker verder mee zal komen.
Groetjes Agnes