Biodiesel
-
Beste,
Ik ben bezig met een profielwerkstuk over brandstoffen. Mijn profielwerkstuk moet op 03 december 2013 af zijn.
Voor mijn praktische gedeelte heb ik gekozen om biodiesel te maken en dat weer te vergelijk met fossiele brandstoffen. Mijn vraag is:
Kan ik zelf (thuis/op school) biodiesel maken, zoja wat zijn die benodigheden en de werkstappen?
En wanneer wordt er weer een workshop gegeven over hoe je biodiesel moet maken, is het in iedere geval voor 03 december?Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Musti
-
Beste Musti,
In principe is het mogelijk om biodiesel te maken op school. Natuurlijk kan ik niet ons recept verklappen, maar je kan op internet ook recepten vinden. Het zou natuurlijk leuk zijn als je naar de workshop kan komen. Deze wordt op dit moment gepland. Helaas kan ik nog niet zeggen wanneer deze zal plaatsvinden, maar het streven is zeker op dit uiterlijk in november te laten plaatsvinden.
Succes!
Groeten,
Tirsa -
Beste Tirsa,
Bedankt voor je reactie!
Is er misschien wat meer duidelijkheid over wanneer de workshop plaats gaat vinden.Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Musti
-
Beste Musti,
Ik ben van plan de workshop eind november te geven, maar weet de precieze datum pas in de week van 11 november. Houdt dit topic in de gaten voor de laatste informatie.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Musti,
Helaas is er maar een beperkt aantal plekken vrij. Mocht het doorgaan, hebben we dit jaar een kleiner lab, waardoor er minder plekken beschikbaar zijn. Wanneer de datum bekend is (en dus ook of het door gaat) zal je je definitief kunnen inschrijven op de site. Iedereen die het interesseformulier heeft ingevuld zal ik een mailtje sturen om ze te laten weten dat ze zich in kunnen schrijven. De eerste twaalf die zich hebben inschreven zullen de workshop mogen doen. Als er daarna nog veel vraag is, ga ik kijken of het mogelijk is om nog een workshop te plannen.
Ik laat je weten wanneer je je kan inschrijven.Groetjes,
Tirsa -
Beste Tirsa,
Bedankt voor je snelle reactie. Goed om te weten dat het binnenkort duidelijk wordt.
Een vraagje tussen door: Is er een aantal mensen die deel mogen nemen aan de workshop? Of iedereen mag deel nemen?
Want ik moet mijn PWS al op 2 december inleveren. Dus was ik benieuwd naar of je geselecteerd wordt of niet.Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Musti