Gaschromatografie van GTL(diesel/olie)
-
Hallo,
Wij willen graag voor ons pws over aardgas/GTL een gaschromatografie proef doen om aan te tonen wat er precies in GTL zit.
Op onze school (Emmauscollege, Rotterdam) hebben wij geen gaschromatograaf tot onze beschikking.
Dus onze vraag is, is er een mogelijkheid om onze proef uit te komen voeren op de TU??Groeten,
Martijn Korver
Lennard Kras -
Beste Martijn en Lennard,
Als het goed is heb ik volgende week contact met degene die over de gaschromatograaf gaat, dus hopelijk weet ik dan meer.
Groetjes,
Tirsa -
Ik geef een workshop over biodiesel. Hierin maken we zelf biodiesel, waarna we het analyseren met een gaschromatograaf. Misschien is het mogelijk dat jullie de dag van de workshop komen, zodat jullie dan de gaschromatograaf kunnen gebruiken. Ik zou dit nog wel moeten navragen aan degene die over de gaschromatograaf gaat. Ik ga deze persoon hierover mailen en dan horen jullie nog van mij.
Groetjes,
Tirsa -
Beste Martijn,
Ik heb vandaag bericht gehad. Ik vind het vervelend, maar ik heb slecht nieuws voor jullie. Helaas kan GTL niet geanalyseerd worden met de gaschromatograaf die wij hebben.
Hopelijk kunnen jullie ergens anders terecht.
Succes!Groetjes,
Tirsa -
Beste Tirsa,
Bedankt voor al je inzet we hopen snel een bericht te krijgen dat we langs kunnen kopen.
Groeten,
Martijn -
Ik ben langs geweest bij degene die gaat over de gaschromatograaf en hij had gezegd afgelopen week te mailen. Ik heb nog niks gehoord, dus ik ga morgen weer even kijken of hij op z'n kamer zit.
Groetjes,
Tirsa