De Waterstofmotor
-
Geachte lezer,
Wij, 2 scholieren van het Gerrit Rietveld College uit 6vwo, hebben een PWS te maken dit jaar.
De hoofdvraag van ons profielwerkstuk is;
Waarom is een een waterstofmotor niet te realiseren op een grote schaal?
Voor het succes voltooien van dit werkstuk is een practicum vereist.
Via uw website zijn wij op de pagina PWS terecht gekomen, na wat gesnuffel op deze pagina hebben wij gezien dat er een mogelijkheid is om een practicum op de universiteit uit te kunnen voeren, nou is onze vraag aan u of er misschien sugesties zijn van uw kant voor het uitvoeren van een practicum, over de waterstofmotor of iets wat in de buurt vd waterstofmotor komt.Met vriendelijke groeten, en hoop op een spoedig antwoord van uw kant,
Nahom G en Ilias A
-
Hoi Nahom en Ilias,
Wat een leuk actueel onderwerp hebben jullie gekozen. Lukt het met informatie zoeken naar de werking van een waterstofmotor?
Wat betreft het practicum, ik geef een waterstof brandstofcellen workshop. Tijdens de workshop meten we de karakteristieke curve en het rendement van de brandstofcel. Als je zelf nog ideeen hebt, kan ik altijd kijken of dat mogelijk is met onze opstelling. Meer informatie kun je hier vinden. Als jullie hier interesse in hebben, kunnen jullie het interesseformulier invullen. We prikken dan samen een datum om de workshop te volgen.
-
Beste Margje,
Bedankt voor je reactie, het inwinnen van informatie zijn we nog niet zo zeer bezig mee geweest. We hebben sinds kort een onderwerp gekozen en achtergrondinformatie over de werking bezitten we al een klein beetje. Voor meer info zullen we het web op gaan, boeken induiken en hopen op een aantal antwoorden van jullie kant.
De workshop lijkt ons erg interessant. We zullen nog even moeten gaan nadenken over een eventueel extra proefje, maar de workshop gaan we hoogstwaarschijnlijk bezoeken. Hartelijk dank voor het antwoord.
Mvg,
Nahom en Ilias -
Hoi Nahom and Ilias,
Als ik jullie later verder kan helpen hoor ik het graag. Succes met de start van jullie PWS!