PWS Elektrische auto's
-
Hallo,
Wij zijn van plan een PWS uit te voeren over de aandrijving en efficiëntie van elektrische auto's. Hierbij willen wij een practicum doen met een brandstofcel op de PWS-middag. Er staan een aantal voorbeelden op deze pagina: https://pwstudelft.nl/workshops/brandstofcel/ Wij vroegen ons af welke hiervan het best aansluit bij ons onderzoek. Zelf dachten we aan nummer 3, 4, 7 en 9.
Alvast bedankt!-Berend en Matthijs
-
Beste Berend en Matthijs,
Ja het is mogelijk om deze op de pws-middag te doen, dit kan wel pas plaats vinden na de zomervakantie. volgens mij hebben jullie wel de beste uitgekozen om te doen we kunnen ook altijd nog zelf op de middag kijken of we nog een andere proef willen doen.
Dus als jullie je opgeven voor een pws middag kunnen we de proeven uitvoeren!
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft -
Beste Ismene,
Bedankt voor de reactie! We vroegen ons nog een paar dingen af: omdat ons onderzoek deels uit brononderzoek bestaat zijn we van plan iets later naar een pws middag te gaan. Wij hebben echter de opdracht gekregen een werkplan te schrijven, en het zou handig zijn als daarin de werkwijze van de proeven in verwerkt kan worden. Volgens de website van de PWS-dag komen de experimenten uit Martyn Berry and Averil Macdonal, Chemistry through Hydrogen – Clean Energy for the Future, heliocentris Energiesysteme GmbH, Berlin, Germany (2000). Is het mogelijk om een pdf van het boek of eventueel foto's van de werkwijzen van proef 3, 4, 7 en 9 te versturen?
Met vriendelijke groet, Berend en Matthijs
-
Beste Berend en Matthijs,
Geen probleem, ik ga even opzoek naar een pdf van het boek en als ik dit niet kan vinden stuur ik jullie de werkwijze van de proeven.
Met vriendelijke groet,
Ismene
PWS TU Delft