Dag Lennard,
ik heb heel even met onze begeleider gesproken en heb een nieuwe (klein aangepaste) vragenlijst. Ik stuur u ook gelijk mijn mailadres.
Allereerst, wat is uw eigen ervaring met kwantumcomputers?¬¬
Delft heeft zijn eigen kwantumcomputer, wat voor berekeningen worden daarmee uitgevoerd?
Een “normale” computer kan minen met de processor of de videokaart. Heeft een kwantumcomputer een vergelijkbaar onderdeel waarmee gemined kan worden?
Als er een onderdeel is waarmee gemined kan worden. Hoeveel energie verbruikt de kwantumcomputer als dit onderdeel maximaal aan het presteren is?
Is een kwantumcomputer duurzaam? Zou een kwantumcomputer 24/7 kunnen presteren zonder kapot te gaan?
Wat zou een technisch obstakel kunnen zijn om te overbruggen in de toekomst op het gebied van kwantumcomputers?
Is er een mogelijkheid dat er in de toekomst kwantumcomputers gebouwd worden voor particulier minen? Zou een kwantumcomputer in een huis geplaatst kunnen worden of moet dit op een speciale locatie? Wat zou dan een richtprijs kunnen zijn voor een kwantumcomputer?
Wat denkt u persoonlijk van het minen van cryptocurrencies met kwantumcomputers in de toekomst?
Vriendelijke groeten van Naut