Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login
    1. Home
    2. Tijnkappen
    T
    • Profiel
    • Volgend 0
    • Volgers 0
    • Onderwerpen 0
    • Berichten 5
    • Beste 0
    • Controversial 0
    • Groepen 2

Tijnkappen

@Tijnkappen

PWS TU Delft admin

0
    Reputatie
    3
    Bekeken
    5
    Volgers
    0
    Volgend
    Geregistreerd Laatste keer online gezien

Tijnkappen Ontvolgen Volgen
    PWS TU Delft Team PWS TU Delft admin

Meest recente berichten door Tijnkappen

• RE: Modelvliegtuig

Hi!

Wat leuk dat jullie hier een PWS over willen doen. Met de daadwerkelijke elektronica kan ik je niet via dit forum verder helpen, maar online is veel te vinden over hoe dit werkt! Als jullie verder vragen hebben over het maken van het PWS zelf of andere inhoudelijke vragen, help ik jullie daar graag mee!

Groeten,
      Tijn

geplaatst in Technasium
      T
      Tijnkappen
    • RE: PWS windmolens externe factoren

@arnoudbraam

Hi!

Ja, aankomende week kan zeker. Hebben jullie op maandag 14:00 tijd?

Groeten,

Tijn

geplaatst in Raketten
      T
      Tijnkappen
    • RE: PWS windmolens externe factoren

Beste Arnoud,

Ik zie dat jullie een maand geleden geprobeerd hebben een videogesprek in te plannen met Wick, maar dat dat toentertijd niet lukte. In de tussentijd heb ik het van Wick overgenomen. Als jullie nog steeds een videogesprek willen inplannen, dan hoor ik dat graag van jullie!

Groeten,

Tijn

geplaatst in Raketten
      T
      Tijnkappen
    • RE: Vragen over gebruik van windtunnel

@Eason-Liu

Hi!
      Dat is een interessante vraag, alleen lastig te testen. In onze windtunnel is het niet mogelijk om in verschillende Reynoldsgetallen te testen. Het Reynoldsgetal is een lastig concept dat gaat over de stroperigheid van de lucht. Wat wel zou kunnen, is de weerstand op een bal met en zonder dimples te testen bij verschillende windsnelheden. Als dat niet een uitgebreid genoeg onderzoek is voor jullie pws, raad ik je aan om te kijken naar hoe verschillende vormen reageren op de erlangs stromende lucht. Het beste voorbeeld hiervan is een airfoil (het vleugelprofiel). Hier zijn heel veel mogelijkheden die goed te testen zijn bij ons in de windtunnel. Als jullie hier enthousiast over zijn of andere vragen willen stellen, kunnen we deze week wel videobellen. Ik hoor in dat geval graag van jullie wanneer dat uitkomt!

Groeten,

Tijn

geplaatst in Raketten
      T
      Tijnkappen
    • RE: Vragen over gebruik van windtunnel

Hi!

Wat leuk dat jullie een PWS gaan doen over dit onderwerp. Jullie hebben een interessante onderzoeksvraag gekozen. De workshop gaat echter meer over hoe vleugelprofielen zich gedragen in verschillende windsnelheden. Hebben jullie al een onderzoeksvraag opgesteld? Dan kan ik kijken hoe jullie de windtunnel zo goed mogelijk kunnen gebruiken voor jullie onderzoek!

Groeten,

Tijn

geplaatst in Raketten
      T
      Tijnkappen